Fortælle nyheden til famile :) Hvornår og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.951 visninger
18 svar
10 synes godt om
19. april 2015

Babydrøm

Der er sikkert en masse tråde om dette, men ville lige høre om I gjorde noget specielt da I fortalte de kommende bedsteforældre, mostre, onkel mm. den dejlige nyhed?

Vi har tænkt på at give en pasningspakke til de kommende bedsteforældre med et krus med deres nye titel på, en stofble, strømper, hagesmæk med ex. mormors guldklump, en body, en billedramme med en sød tekst eller noget Er der nogen af jer der har gjort det?

Vi ved ik helt hvad vi skal finde på til de kommende mostre, onkel og faster. Er heller ik helt sikker på hvad oldeforældrene skal have. Har lidt tænkt på en sut eller hagesmæk med ex. mosters guldklump på, men ved det ik helt. Eller en billedramme til mostre og oldeforældrene  

Har I nogle ideer? Eller hvordan gjorde I? Kom med alle jeres gode ideer  

Jeg er ikke så langt henne, men vi fortæller det nok til vores forældre og søskende om et par uger og så til resten af familien efter nf Vi kæmper for at holde på hemmeligheden  Så forældre og søskende skal bare kunne holde det hemmeligt! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

Kay

Min mor Jay godt li Peter pedal og fik derfor den store Peterpedalbog hvor vi havde skrevet en hilsen på første side... min svigermor fik symønster til et sæt baby tøj, svigerfar fik du honninghjerte hvor der stod farfar

min lillebror der er stor Brøndbyfan fik en Brøndby sut med besked om at passe på den indtil baby kom ud

resten af familien fik det bare afvide 

Anmeld Citér

20. april 2015

Babydrøm

Kay skriver:

Min mor Jay godt li Peter pedal og fik derfor den store Peterpedalbog hvor vi havde skrevet en hilsen på første side... min svigermor fik symønster til et sæt baby tøj, svigerfar fik du honninghjerte hvor der stod farfar

min lillebror der er stor Brøndbyfan fik en Brøndby sut med besked om at passe på den indtil baby kom ud

resten af familien fik det bare afvide 

Det var også super søde måder at fortælle det på 

Anmeld Citér

21. april 2015

Maja_4000

Med den første fik mine forældre det af vide da jeg var i 9. uge (ville gerne have ventet, men de havde inviteret os på ferie, og jeg ville ikke kunne flyve på det tidspunkt )

De fik en ramme med et 'digt' i.. Mest fordi jeg var bange for deres reaktion, så jeg ville lige give dem til til at sluge den

Ved nr 2 ventede vi til efter nf, der viste storesøster bare scanningsbilledet til mormor og morfar

Alle andre har bare fået det at vide  

Anmeld Citér

21. april 2015

Babydrøm

Maja_4000 skriver:

Med den første fik mine forældre det af vide da jeg var i 9. uge (ville gerne have ventet, men de havde inviteret os på ferie, og jeg ville ikke kunne flyve på det tidspunkt )

De fik en ramme med et 'digt' i.. Mest fordi jeg var bange for deres reaktion, så jeg ville lige give dem til til at sluge den

Ved nr 2 ventede vi til efter nf, der viste storesøster bare scanningsbilledet til mormor og morfar

Alle andre har bare fået det at vide  

Tog de godt imod jeres glædelig nyhed?  Er også vild med ideen med en ramme med et digt i 

Vi kan slet ikke vente til efter nf, ihvertfald ikke overfor vores forældre og søskende    

Anmeld Citér

21. april 2015

ErDetSnartNU

Mine forældre fortalte vi det bare til - vi spiser hos dem ca en gang om ugen, og vi drikker aaaaltid rødvin til maden. Så sagde jeg bare at jeg vist var på danskvandholdet det næste 1.5 års tid  Min bror var der også, og han er den eneste onkel vores barn får, for min kæreste er enebarn.

Til mine svigerforældre havde vi pakket en "farfar fortæl nu"-bog ind til svigerfars fødselsdag. 

Min fars del af familien fik det at vide ved, at min kæreste havde taget en "I can't keep calm, I'm going to be a daddy!"-t-shirt på under sin blazer til en påskefrokost, mens nogle af de andre fik en mms med et scanningsbillede og teksten "Vi syntes lige I skulle se vores seneste "byggeprojekt" - vi går og renoverer en del, så det passede meget godt ind :-D

Anmeld Citér

21. april 2015

Babydrøm

ErDetSnartNU skriver:

Mine forældre fortalte vi det bare til - vi spiser hos dem ca en gang om ugen, og vi drikker aaaaltid rødvin til maden. Så sagde jeg bare at jeg vist var på danskvandholdet det næste 1.5 års tid  Min bror var der også, og han er den eneste onkel vores barn får, for min kæreste er enebarn.

Til mine svigerforældre havde vi pakket en "farfar fortæl nu"-bog ind til svigerfars fødselsdag. 

Min fars del af familien fik det at vide ved, at min kæreste havde taget en "I can't keep calm, I'm going to be a daddy!"-t-shirt på under sin blazer til en påskefrokost, mens nogle af de andre fik en mms med et scanningsbillede og teksten "Vi syntes lige I skulle se vores seneste "byggeprojekt" - vi går og renoverer en del, så det passede meget godt ind :-D

Det er også rigtig søde måder at fortælle det på  

Ej hvor fedt med den t-shirt din kæreste havde på   Hvor havde I købt den henne? 

Hihi fedt med "byggeprojektet" også  

Anmeld Citér

21. april 2015

ErDetSnartNU

Babydrøm skriver:

Det er også rigtig søde måder at fortælle det på  

Ej hvor fedt med den t-shirt din kæreste havde på   Hvor havde I købt den henne? 

Hihi fedt med "byggeprojektet" også  

Der er rigtig mange forskellige på ebay - også fx hvis man skal have tvillinger osv Bare søg på den tekst du vil have i søgefeltet, så kommer der en masse op. 

Den med Daddy er her, husk at sorter efter "price + P&P lowest first" i stedet for "best match" - så er det oftest en del billigere  

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=I+can%27t+keep+calm+I%27m+going+to+be+a+dadday&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XI+can%27t+keep+calm+I%27m+going+to+be+a+daddy.TRS0&_nkw=I+can%27t+keep+calm+I%27m+going+to+be+a+daddy&_sacat=0

Anmeld Citér

21. april 2015

Babydrøm

ErDetSnartNU skriver:

Der er rigtig mange forskellige på ebay - også fx hvis man skal have tvillinger osv Bare søg på den tekst du vil have i søgefeltet, så kommer der en masse op. 

Den med Daddy er her, husk at sorter efter "price + P&P lowest first" i stedet for "best match" - så er det oftest en del billigere  

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=I+can%27t+keep+calm+I%27m+going+to+be+a+dadday&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XI+can%27t+keep+calm+I%27m+going+to+be+a+daddy.TRS0&_nkw=I+can%27t+keep+calm+I%27m+going+to+be+a+daddy&_sacat=0

Tak, det kigger jeg på 

Anmeld Citér

21. april 2015

Mama85

skal det være på en sjov/speciel måde? Om I sender en rumraket eller fortæller det Face to face, vil jeres nærmeste jo altid formodentlig huske da de fik beskeden  og der er intet mere specielt i sig selv end at få sådanne en besked- sjove og specielle måder eller ej.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.