g test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Regnede mig frem til at have brugt 650 kr denne gang :p 

ja det er små ting i forhold til hvad sådan et barn koster.. Har også med glæde betalt for behandlingen uden et eneste pip.. 

Håber meget for jer at det lykkes snart. Det fortjener i efter så længe.. 

Ja det alligevel en del . Men som du siger små ting i forhold til resten .

Hvad måtte behandlingen da koste, hvis jeg må spørger ?

Åh tusinde tak hvor sødt af dig - håber virkelig også, regner med at bruge denne tråd til en update når jeg ved noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja det alligevel en del . Men som du siger små ting i forhold til resten .

Hvad måtte behandlingen da koste, hvis jeg må spørger ?

Åh tusinde tak hvor sødt af dig - håber virkelig også, regner med at bruge denne tråd til en update når jeg ved noget

Vi har betalt 1600 i sæd pr forsøg (5 forsøg). Og så medicin. Vi blev "kun" insemineret.. Medicinen blev billigere og billigere. I starten kostede det 1600 kr og til sidst 130 kr  

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Vi har betalt 1600 i sæd pr forsøg (5 forsøg). Og så medicin. Vi blev "kun" insemineret.. Medicinen blev billigere og billigere. I starten kostede det 1600 kr og til sidst 130 kr  

Ja det en del kroner må man sige, men synes det altid er noget det bliver billigere med medicinen.

Men kommer vi dertil ville jeg også betale uden at tøve må jeg nok indrømme - man skal selvfølgelig finde pengene men jeg ville gøre alt for finde dem .

Men jeg rigtig glad på jeres vegne for det lykkes ! Er det første barn ?

Anmeld Citér

19. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja det en del kroner må man sige, men synes det altid er noget det bliver billigere med medicinen.

Men kommer vi dertil ville jeg også betale uden at tøve må jeg nok indrømme - man skal selvfølgelig finde pengene men jeg ville gøre alt for finde dem .

Men jeg rigtig glad på jeres vegne for det lykkes ! Er det første barn ?

Kan du sende en pb istedet..? 

skal nok tie stille med hvem du er :d

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.