g test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ser du ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

770 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2015

Anonym trådstarter

Godaften alle sammen .

Vil gerne forblive lidt anonym endnu, og har brug for kyndige øjne, da jeg har været små fortvivlet hele dagen.

Jeg tog en test i morges 4+1 da min mens ikke er kommet I går som den skulle og den sidste uges tid har jeg haft aften kvalme særligt efter aftensmaden og Når jeg går i seng.

men jeg kan ikke finde ud af om det mig der blot ønsker en streg eller det en af de der såkaldte skyggestreger og håber i vil hjælpe mig.. er lidt ny inden for test feltet .

Har sat alm og gråt billede på.

Tak fordi du tog dig tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

Os&lilledig

Kan normalt ane den mindste streg. Men åh.. Desværre ikke her. Men udeblevet mens er positivt. Så ihh hvor jeg håber for dig  

prøv igen om to dages tid  

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Kan normalt ane den mindste streg. Men åh.. Desværre ikke her. Men udeblevet mens er positivt. Så ihh hvor jeg håber for dig  

prøv igen om to dages tid  

Mange tak for din tid Og dit håb .

Det så irriterende med billede for tit kam andre ikke se hvad man selv ser . Men jeg håber virkelig også - det ville være dejligt efter 10 måneders prøven 

Anmeld Citér

19. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Mange tak for din tid Og dit håb .

Det så irriterende med billede for tit kam andre ikke se hvad man selv ser . Men jeg håber virkelig også - det ville være dejligt efter 10 måneders prøven 

Man ser sig total blindt på dem.. Man kan altid se en streg når man håber 

men kan huske med mine test i starten. Der kunne jeg se dem men ikke på billeder. 

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Man ser sig total blindt på dem.. Man kan altid se en streg når man håber 

men kan huske med mine test i starten. Der kunne jeg se dem men ikke på billeder. 

Ja det lige præcis det . Nogen gange håber man nok bare for meget Hehe. 

Nej det lige det - jeg kan nemlig se noget, men kan godt se på billederne at man ikke rigtig kan se det. Jeg har dog taget to forskellige billeder, og det andet jeg har synes min veninde godt hun kunne ane noget. Men jeg tænker i noget mere "trænet" i test læsning herinde

Anmeld Citér

19. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja det lige præcis det . Nogen gange håber man nok bare for meget Hehe. 

Nej det lige det - jeg kan nemlig se noget, men kan godt se på billederne at man ikke rigtig kan se det. Jeg har dog taget to forskellige billeder, og det andet jeg har synes min veninde godt hun kunne ane noget. Men jeg tænker i noget mere "trænet" i test læsning herinde

Ja tror vi alle sammen har testet MANGE teste.. Har 30 liggende i en pose.. Og det er kun for 1 graviditet :p 

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ja tror vi alle sammen har testet MANGE teste.. Har 30 liggende i en pose.. Og det er kun for 1 graviditet :p 

Hold da op det var mange . Men det jo blot fordi man er så ovenud lykkelig, kan jeg tænke mig til

Anmeld Citér

19. april 2015

Os&lilledig

Hold da op det var mange . Men det jo blot fordi man er så ovenud lykkelig, kan jeg tænke mig til

Ja der er ikke noget federe end at se den udvikle sig mere og mere og mere og komme Lige så snart den rammer tisset.. Denne gang SKAL den lille lort blive der inde! Det er sgu dyrt i g-test hvis vi skal prøve igen igen, med det forbrug jeg har :p 

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ja der er ikke noget federe end at se den udvikle sig mere og mere og mere og komme Lige så snart den rammer tisset.. Denne gang SKAL den lille lort blive der inde! Det er sgu dyrt i g-test hvis vi skal prøve igen igen, med det forbrug jeg har :p 

Jeg glæder mig også til det bliver min tur til at opleve det .

Haha mon ikke man overlever de "små" kroner det er i forhold til den smukke baby man får ud af det u sidste ende . Skal krydse for dig at alt bliver fantastisk fremadrettet

Anmeld Citér

19. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg glæder mig også til det bliver min tur til at opleve det .

Haha mon ikke man overlever de "små" kroner det er i forhold til den smukke baby man får ud af det u sidste ende . Skal krydse for dig at alt bliver fantastisk fremadrettet

Regnede mig frem til at have brugt 650 kr denne gang :p 

ja det er små ting i forhold til hvad sådan et barn koster.. Har også med glæde betalt for behandlingen uden et eneste pip.. 

Håber meget for jer at det lykkes snart. Det fortjener i efter så længe.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.