Hej damer (og mænd)
Jeg ved egentlig ikke rigtig hvorfor jeg skriver denne tråd, ej heller hvorfor i dette forum. Måske har jeg bare brug for at lette mit hjerte, måske har jeg brug for at høre fra andre der står/har stået i samme situation.
Sagen er den at min (ret nye) kæreste og jeg bor i hver vores ende af Danmark. Og ikke nok med det, så er han fandme også sømand og skal snart afsted i 2-3 måneder. Jeg har så forfærdeligt svært ved at tolerere det savn det medfører det her. Jeg er forelsket til op over begge ører, vi har kontakt hver dag, men ses kun et par weekender om måneden. Den tid vi har sammen bliver nydt i aller højeste grad. Det er der ingen tvivl om.
Er der nogle af jer damer herinde der har været eller er i et langdistanceforhold? Kan det fungere, eller er det dødsdømt fra start? Jeg er flytbar på sigt, men føler mig ikke klar lige nu, og slet ikke når han ikke er hjemme i så lange perioder af gangen.
Jeg er i vildrede. Eller måske ikke, savner ham bare.
Tak fordi at I ville læse med. Og ja som sagt ved jeg egentlig slet ikke hvor jeg vil hen med det her skribleri.
Anmeld
Citér