I har lavet en aftale og ud fra det er der selvfølgelig nogle forventninger fra din side - derfor bør man overholde aftalen. Men man kan altid spørge om der evt er andre tider og så flytte den lidt hvis det lader sig gøre og ellers kommer du selvfølgelig til den aftalte tid, det må være din mands tab. Når det så er sagt så har min mand ALDRIG været med til jordemoder da jeg synes det er spild af tid for manden. Min mand er naturligvis blevet tilbudt at deltage når/hvis han fik lyst og der opstod spørgsmål, men det blev aldrig aktuelt. Min mand vil dog MEGET gerne med til scanninger da det var super spændende for ham :-)
Det med at høre hjertelyd er jeg ikke sikker på er helt så spændende for manden. For mig var hjertelyd dejligt, da jeg jo fik bekræftet det liv jeg kunne mærke, men tror altså det er svært for mændende at forholde sig til.
Så til TS - lad din mand deltage alt det han kan og lyster og ikke under tvang. Tag ham med hvis du føler dig utryg på nogen måde. At manden ikke tager med til JM eller en kedelig snak hos lægen (når der ikke er komplikationer) betyder ikke at han ikke er intresseret i dig og sit barn.
Anmeld
Citér