hvem er gal på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
10 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2015

vsimonev

Davs damer 

- sagen er den, at mig og manden lige har diskuteret ang. Jordmoder konsulation tors. Den 23/4 kl 15:20. han siger han skal møde kl 15 og vil høre om en kollega kan blive til kl 16. vi fik denne tid for 2 MÅNDER SIDEN!! han siger han gerne selv vil med til at, bagefter siger han så, jamen sagde jordmoderen ikke jeg skulle komme? jeg ved bare, at hvis han kommer med, så er det ind, ingen spørgsmål da vi hurtigt skal ud igen og så fræser han igennem byen for at nå på arbejde og så ses vi først dagen efter.. han har aldrig været med og aldrig hørt hjertelyd, så vi kan først snakke dagen efter.. jeg synes det er for dårligt at han vil ringe på dagen og bede om at rykke tiden enten tidligerw på dagen eller 2 uger senere  synes det er pinligt og respektløst af ham.. ved godt han pt har mange ting at tænke på., men når han arbejder så meget som han gør og næsten aldrig er hjemne synes jeg det mindste han.kan gøre er at overholder vores aftaler.. han vil så ringe til hende torsdag og bede om tidlige tider fremover  jeg har på forhånd sagt jeg tager de tider hun giver mig da baby kommer i første række 

Ps er 21+0 i dag, så kan man overhoved (tillade) at spørge om en ny tid om 2 uger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

Mama85

vsimonev skriver:

Davs damer 

- sagen er den, at mig og manden lige har diskuteret ang. Jordmoder konsulation tors. Den 23/4 kl 15:20. han siger han skal møde kl 15 og vil høre om en kollega kan blive til kl 16. vi fik denne tid for 2 MÅNDER SIDEN!! han siger han gerne selv vil med til at, bagefter siger han så, jamen sagde jordmoderen ikke jeg skulle komme? jeg ved bare, at hvis han kommer med, så er det ind, ingen spørgsmål da vi hurtigt skal ud igen og så fræser han igennem byen for at nå på arbejde og så ses vi først dagen efter.. han har aldrig været med og aldrig hørt hjertelyd, så vi kan først snakke dagen efter.. jeg synes det er for dårligt at han vil ringe på dagen og bede om at rykke tiden enten tidligerw på dagen eller 2 uger senere  synes det er pinligt og respektløst af ham.. ved godt han pt har mange ting at tænke på., men når han arbejder så meget som han gør og næsten aldrig er hjemne synes jeg det mindste han.kan gøre er at overholder vores aftaler.. han vil så ringe til hende torsdag og bede om tidlige tider fremover  jeg har på forhånd sagt jeg tager de tider hun giver mig da baby kommer i første række 

Ps er 21+0 i dag, så kan man overhoved (tillade) at spørge om en ny tid om 2 uger?

Hvis I fik tiden for 2 mdr. Siden, så har han da haft rigeligt med tid til at planlægge sig frem til at være med til konsultationen, alt andet er da lidt billigt sluppet.

Anmeld Citér

18. april 2015

vsimonev

Mama85 skriver:

Hvis I fik tiden for 2 mdr. Siden, så har han da haft rigeligt med tid til at planlægge sig frem til at være med til konsultationen, alt andet er da lidt billigt sluppet.

Han fik nyt skema for 3 uger siden og påstår han ikke har kunne endnu da hende han skal snakke med ligger sy -.-" men jeg sagde til ham dengang, at vi havde en ny tid den dato og nu vidate han det altså -.-"

Anmeld Citér

18. april 2015

Mor Christa

Hvis jeg havde stået i din situation, så havde jeg ikke ændret tiden, men i stedet taget til jm selv .. 

Det var okke så vigtigt for mig, at han var med til alle jm besøg! Her anden gang, var han slet ikk med til nogle - kun første gang et par enkelte gange. 

Så længe han var ved min side til scanninger, var jeg glad  

Anmeld Citér

18. april 2015

Fremad

Både og...

Jeg synes da bestemt at i kan forhøre jer fremover om i ikke kan få tider der også passer i jeres program, og hans arbejde og ikke kun hendes.....

mænd glemmer og sådan er det.. især når de har meget om ørene...

her var min slet ikke med til jm da vi valgte at det var lidt spild af tid og vi hellere ville have han tog fri på andre tidspunkter...men sådan er vi jo forskellige...

jeg siger dette i den bedste mening..

træk vejret dybt og vær glad for at han i det mindste forsøger... og lad ham da bare ringe og høre om tiden kan laves om, og hvis ikke.. ja så lærte han så det... og sig til ham, måske når skuffelsen har lagt sig at det betyder noget at han kommer med....

personligt synes jeg ikke selv mænd får meget ud af det JM, ham af min var med en gang da han tilfældigt havde fri... det omhandlede kun mig.. og som sagt.. det var lidt spild af hans tid....

Anmeld Citér

18. april 2015

Kløver

Når tiden er givet for så lang tid siden, synes jeg det er respektløst at ringe så tæt på og få den flyttet. Hvis det er så vigtigt han er tilstede skulle det være planlagt noget før. 

Her er besøget omkring 21 uge kun ved behov og hvor der er kort snak. Der har de ikke undersøgt noget. Jeg har altid selv taget afsted alene, da jeg ikke følte behov for min mand også var der  

ringer man når tiden modtages, for st flytte den, så manden også kan komme med, hvis en mulig tid kan findes, synes jeg det er ok, men som 1 prioritet er det vigtigste at jordemor og den gravide kan. 

Anmeld Citér

18. april 2015

Mama85

vsimonev skriver:

Han fik nyt skema for 3 uger siden og påstår han ikke har kunne endnu da hende han skal snakke med ligger sy -.-" men jeg sagde til ham dengang, at vi havde en ny tid den dato og nu vidate han det altså -.-"

Hvad får ham så til at tro at han kan ringe samme dag og få en anden tid? Jeg var taget afsted alene, han skal da ikke til at lave om på dine tider, dét ville være pinligt hvis han ringede samme dag og ville have ændret klokkeslettet til noget der passer  ham..

Anmeld Citér

19. april 2015

Newsence

Ja undskyld mig men HVIS tiden skal laves om så skal der sgu da ringes før en samme dag.. Han ved allerede nu at han vil ringe så bør han ringe mandag.. Man venter ikke til damme dag.. Ivrigt er det DIG der har en tid så tror slet ikke han kan lave dine tider om..  Så det er nok dig der skal ringe... 

Godt nok han har så vidst at han havde et problem i 3 uger.. Godt være hende der har med tider at gøre er syg men er hun syg så længe så må en anden jo være afløser på hendes opgaver.. Sorry men det lyder som dovenskab fra hans side.. 

Jeg ville fastholde tiden og sige at kan han ikke være med på en god måde må han blive væk og så må han jo respektere jeres aftaler i fremtiden.. 

Anmeld Citér

19. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
vsimonev skriver:

Davs damer 

jeg synes det er hans tab... hvis han ikke har villet forsøge at ændre på arbejdstiden når han nu har vidst i 3 uger at de overlappede, så er det hans problem...

hvad gælder at ændre tiden hos jordemor, så ville jeg ikke ændre den nuværende tid, men snakke med hende om hvorvidt det kan lade sig gøre at ligge det lidt bedre ift. hans arbejdstider fremover (hvis du ved han har faste arbejdstider)...

Anmeld Citér

19. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

For det første må han da selv styre det - sålænge han kan få rykket sin tid så har han jo også overholdt jeres aftale. 

Derudover kan jeg ikke se problemet i at du beder jordemoder om tidligere tider - det er jo ikke fordi du ikke prioritere barnet. Men synes da godt su kan sørge for tidligere tider så din mand kan være med uden at skulle bede om fri og alt muligt på sit arbejde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.