Kære du.
jeg kan godt forstå at du reagerer på det, det betyder bare at du er et normalt og sundt tænkende menneske.
jeg ville konfronterer ham med det, men inden da ville jeg søge noget mere viden omkring alkoholisme. Jeg kan ikke sige noget om at din kæreste er alkoholiker eller ej, men du har selv reageret på hans forbrug, derfor er han gået over din grænse for hvad der er acceptabelt. Og det skal du holde fast ved. Grunden til jeg foreslår at du finder noget viden omkring det, er fordi at du på den måde kan finde ud af hvordan du skal gribe det an.
Jeg har selv boet sammen med en alcoholiker og det var absolut ikke sjovt og jeg vidste ikke meget om det inden og greb det an på en ikke konstruktiv måde. Måden du skal gribe det an på kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, det har jeg meget dårlige erfaringer med. Vil dog sige at hvis det viser sig at din kæreste har et massivt alkoholproblem og ikke vil erkende det, så er der meget lang vej og her ville jeg så så med den erfaring jeg har Idag løbe meget langt væk.
men jeg håber selvfølgelig at det ikke at det er tilfældet med din kæreste.
pøj pøj med det. Husk at stole på dig selv og din egen intuition.
tanker og kram herfra
Anmeld
Citér