hjem efter pks - skejby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2015

Ellie79

Hike skriver:

Jeg fik kejsersnit på Skejby, godt nok akut. Men min datter er født kl. 19 og jeg blev udskrevet kl.9 dagen efter. Jeg var selv meget insisterede på at komme hurtigt hjem, så efter stuegang slap de mig fri 

Denne gang bliver det plaglagt (jeg sendes til Randers fordi det er planlagt) og her har jeg fået at vide, at jeg skal regne med 2 døgn.. Jeg håber dog på en hurtig omgang igen 

Vores var også meget akut 2. gang og han var ude kl. 16 næste dag om formiddagen spurgte de om vi ville hjem, men rent psykisk var vi dengang ikke klar og tog et døgn mere. Nok derfor jeg egentlig denne gang har tænkt hvis alt går som det skal er jeg så klar til hjemkomst efter 24 timer.. 

Synes Skejby lige mangler lidt information om deres pks de skriver bare de foregår i Randers nu, så lidt panik når man nu har fået at vide det skal forgå på skejby. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

Hike

AnjaB skriver:

Vores var også meget akut 2. gang og han var ude kl. 16 næste dag om formiddagen spurgte de om vi ville hjem, men rent psykisk var vi dengang ikke klar og tog et døgn mere. Nok derfor jeg egentlig denne gang har tænkt hvis alt går som det skal er jeg så klar til hjemkomst efter 24 timer.. 

Synes Skejby lige mangler lidt information om deres pks de skriver bare de foregår i Randers nu, så lidt panik når man nu har fået at vide det skal forgå på skejby. 

Forståeligt I tog et døgn mere sidste gang. 

Jeg kan ikke helt huske hvornår man for lov at føde på Skejby i stedet for Randers ved pks. Men nogle af grundene var ret harmløse. Har du snakket med din jordemoder omkring hvorfor? Tror ikke du skal være nervøs, de havde fortalt dig til lægesamtalen hvis det var på grund af dit eller babyens helbred 

Anmeld Citér

18. april 2015

Ellie79

Hike skriver:

Forståeligt I tog et døgn mere sidste gang. 

Jeg kan ikke helt huske hvornår man for lov at føde på Skejby i stedet for Randers ved pks. Men nogle af grundene var ret harmløse. Har du snakket med din jordemoder omkring hvorfor? Tror ikke du skal være nervøs, de havde fortalt dig til lægesamtalen hvis det var på grund af dit eller babyens helbred 

Vi ved godt hvorfor vi skal være i Skejby, det er pga mit og babys helbred, de var ved at miste os begge sidste gang så derfor vil de selv udføre indgrebet. Min bekymring er mest på man skal til Randers i forhold til deres hjemmeside, også kørte det lille gravide hoved hehe men selvfølgelig skal vi være i Skejby når de sagde det dengang til samtalen i uge13 og vi intet andet har hør.. 

Dagen skal bare overstås også hjem fra 

Anmeld Citér

18. april 2015

Christine

AnjaB skriver:

Synes nemlig også lægen dengang sagde ca. 24 timer - men samtalen lå i uge 13 og siden har vi jo intet hørt andet end datoen. Men siden har de jo lavet helt vildt om ude på skejby, og deres hjemmeside er ikke så opdateret med hensyn til ks i skejby der står bare man bliver henvist til Randers hmm.. 

Må nok bare heller dække mig ind med pasning også håbe jeg er klar til hjemkomst dagen efter.

Da jeg fødte i oktober havde de rigtigt meget pladsmangel, så det betød selvfølgelig også noget i forhold til at vi var der mindre end 24 timer. Men ved mit andet ks sagde de også 24 så tror ikke de har lavet det om 

Anmeld Citér

18. april 2015

Hike

AnjaB skriver:

Vi ved godt hvorfor vi skal være i Skejby, det er pga mit og babys helbred, de var ved at miste os begge sidste gang så derfor vil de selv udføre indgrebet. Min bekymring er mest på man skal til Randers i forhold til deres hjemmeside, også kørte det lille gravide hoved hehe men selvfølgelig skal vi være i Skejby når de sagde det dengang til samtalen i uge13 og vi intet andet har hør.. 

Dagen skal bare overstås også hjem fra 

Aha, derfor.. Jeg havde vist misforstået noget 

Og ja, selvfølgelig skal du på Skejby  Jeg håber du får en god oplevelse, og kommer hurtigt hjem efterfølgende 

Anmeld Citér

18. april 2015

Maja_4000

Jeg har fået to pks. Første gang kom jeg hjem på 4. dagen. 2. gang fik jeg ks fredag og tog hjem søndag. Ville gerne hjem.allerede lørdag, men.de anbefalede at vente til efter hælprøven.. 

Du må komme hjem, når du kan klare dig på håndkøbsmedicin.. Det var i hvert fald hvad jm sagde til mig

Held og lykke 

Anmeld Citér

18. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
AnjaB skriver:

Kan godt følge dig i roen, det er også fint på y afdelingen - problemet for mig er patient hospitalet jeg sover simpelthen så dårligt dernede og sengen er for høj til min lave højde så er et smerte heldvede at komme ud og ind af den, så det døgn vi var der sidste gang fik jeg intet ud af andet end frustration - så heller lidt gang i den derhjemme men sove godt og siddde godt 

Enig sengene på patienthotellet sucks �� du skal tage hjem når du er klar - de kan sku ikke tvinge dig til at blive i 48 timer �� 

Anmeld Citér

18. april 2015

Maja88

I herning siges der 24 timer

Og du kan vælge at få en smertepumpe så du.kan komme hjem et par timer efter..

Jeg skulle så ligge der 2 døgn grundet jeg fik penicilin kur  da  jeg havde vandafgang over 48timer og var fint nok for hun var meget gul

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.