hjem efter pks - skejby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
17 svar
2 synes godt om
17. april 2015

Ellie79

Hej

Jeg skal have mit 3. ks på skejby her om en uge så vi er ved at planlægge det sidste. Men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger om hvornår man kommer hjem efter ks? tænker vi bare gerne vil hjem dagen efter til de store børn da jeg egentlig ikke får noget ud af ligge på hospitalet. Vi har været møllen igennem før og det skal bare overstås også hjem og hele.

Hvornår er jer med flere ks bag jer kommet hjem? - og her tænker jeg dem hvor det hele bare går rutinemæssigt.

Anja 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Flomse

Jeg har fået 2 planlagte kejsersnit, fødte om fredagen og bad selv om at komme hjem søndag

Men jeg ville ikke være i stand til at komme hjem dagen efter kejsersnit,  det tog mange tårer og smertestillende at komme ud af sengen

Held og lykke med fødslen 

Indsæt selv smiley,  kan ikke få det til at virke;-)

Anmeld Citér

18. april 2015

Christine

AnjaB skriver:

Hej

Jeg skal have mit 3. ks på skejby her om en uge så vi er ved at planlægge det sidste. Men kan ikke rigtig finde nogle oplysninger om hvornår man kommer hjem efter ks? tænker vi bare gerne vil hjem dagen efter til de store børn da jeg egentlig ikke får noget ud af ligge på hospitalet. Vi har været møllen igennem før og det skal bare overstås også hjem og hele.

Hvornår er jer med flere ks bag jer kommet hjem? - og her tænker jeg dem hvor det hele bare går rutinemæssigt.

Anja 

De sagde 24 og vi blev udskrevet efter 21 timer selv om det ikke gik helt efter planen..

held og lykke 

Anmeld Citér

18. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

De fleste steder siger man to døgn og jeg var to døgn på Skejby ds jeg fik min første og tre døgn med nr to men bad selv om et ekstra da jeg gerne ville have helt styr på amningen og bebs var lille .. Synes også det var rart med ro til at få styr på det inden jeg skulle hjem til storebror .. Tror det er optimistisk at komme hjem efter et døgn men det kommer self an på hvordan det går �� 

Anmeld Citér

18. april 2015

lillespir26

Fik mit første pks 11-2/15 kl 11:57 var hun ude og vi kom hjem 14/2-15 kl 10:00 

Anmeld Citér

18. april 2015

Ellie79

Abrazos skriver:

Jeg har fået 2 planlagte kejsersnit, fødte om fredagen og bad selv om at komme hjem søndag

Men jeg ville ikke være i stand til at komme hjem dagen efter kejsersnit,  det tog mange tårer og smertestillende at komme ud af sengen

Held og lykke med fødslen 

Indsæt selv smiley,  kan ikke få det til at virke;-)

øv - jeg kan se jeg har været heldig har været oppe begge gange og gå rundt efter få timer, og dagen efter har jeg været øm, men slet ikke så jeg kun kunne ligge i sengen.

Men kan se flere skriver to overnatninger så er nok bedst at dække os ind med pasning af unger to nætter og kommer vi hjem dagen efter er det dejligt.

Anmeld Citér

18. april 2015

Ellie79

Mulllesmor skriver:

De fleste steder siger man to døgn og jeg var to døgn på Skejby ds jeg fik min første og tre døgn med nr to men bad selv om et ekstra da jeg gerne ville have helt styr på amningen og bebs var lille .. Synes også det var rart med ro til at få styr på det inden jeg skulle hjem til storebror .. Tror det er optimistisk at komme hjem efter et døgn men det kommer self an på hvordan det går �� 

Kan godt følge dig i roen, det er også fint på y afdelingen - problemet for mig er patient hospitalet jeg sover simpelthen så dårligt dernede og sengen er for høj til min lave højde så er et smerte heldvede at komme ud og ind af den, så det døgn vi var der sidste gang fik jeg intet ud af andet end frustration - så heller lidt gang i den derhjemme men sove godt og siddde godt 

Anmeld Citér

18. april 2015

Ellie79

Mulllesmor skriver:

Kan godt følge dig i roen, det er også fint på y afdelingen - problemet for mig er patient hospitalet jeg sover simpelthen så dårligt dernede og sengen er for høj til min lave højde så er et smerte heldvede at komme ud og ind af den, så det døgn vi var der sidste gang fik jeg intet ud af andet end frustration - så heller lidt gang i den derhjemme men sove godt og siddde godt 

Anmeld Citér

18. april 2015

Ellie79

Christine skriver:

De sagde 24 og vi blev udskrevet efter 21 timer selv om det ikke gik helt efter planen..

held og lykke 

Synes nemlig også lægen dengang sagde ca. 24 timer - men samtalen lå i uge 13 og siden har vi jo intet hørt andet end datoen. Men siden har de jo lavet helt vildt om ude på skejby, og deres hjemmeside er ikke så opdateret med hensyn til ks i skejby der står bare man bliver henvist til Randers hmm.. 

Må nok bare heller dække mig ind med pasning også håbe jeg er klar til hjemkomst dagen efter.

Anmeld Citér

18. april 2015

Hike

Jeg fik kejsersnit på Skejby, godt nok akut. Men min datter er født kl. 19 og jeg blev udskrevet kl.9 dagen efter. Jeg var selv meget insisterede på at komme hurtigt hjem, så efter stuegang slap de mig fri 

Denne gang bliver det plaglagt (jeg sendes til Randers fordi det er planlagt) og her har jeg fået at vide, at jeg skal regne med 2 døgn.. Jeg håber dog på en hurtig omgang igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.