Hvorfor bløder man..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2015

Os&lilledig

Nelly123 skriver:

Jeg har blødt helt fra starten af. Første gang fik jeg en akuttid i lægehuset, men desværre var der kun en helt nyuddannet læge, som havde mulighed for at se på mig. Hun konstaterede med det samme spontan abort, men ville ikke sende mig på hospitalet, da hun ikke mente det var akut og de alligevel ikke kunne stille noget op. Ugen efter kom jeg på hospitalet, og fik efter prøver og scanninger senere af vide, at jeg "bare" er en af dem der bløder. Den lille var overhovedet ikke påvirket af det. 

Jeg er i dag 34+0, og bløder stadig af og til, da der stort set ingenting skal til. Lægerne mener at jeg har meget sarte slimhinder, men de kan ikke give en helt klar forklaring på hvorfor. Så det behøver altså slet ikke have nogen betydning, det er bare ikke lige det, som man ellers forbinder med en sund graviditet.. (Heldigvis bliver man klogere )

Og jeg har både blødt helt små, men også meget voldsomme mængder. Den ene gang valgte fødegangen at sende en ambulance, fordi det bare stod ud, men det var formentig et sprunget blodkar. 

Al held og lykke! Det er absolut ikke sjovt at "være en af bløderne". :-)

Tusind mange tak for din besked!! Sikke dejligt at høre om en har været det igennem.. Jeg håber sådan at denne graviditet forsætter og de derfor har ret i at jeg "bare er en bløder"  Mit kommer også bare ud af det blå! Men Eks hvis jeg er på toilettet (host) så kan det komme. Ved ikke om det er fordi man bruger sine muskler og blodkarene så brister.. Det kommer bare sådan wupti..! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Sandratoft

Os&lilledig skriver:

Tusind mange tak for din besked!! Sikke dejligt at høre om en har været det igennem.. Jeg håber sådan at denne graviditet forsætter og de derfor har ret i at jeg "bare er en bløder"  Mit kommer også bare ud af det blå! Men Eks hvis jeg er på toilettet (host) så kan det komme. Ved ikke om det er fordi man bruger sine muskler og blodkarene så brister.. Det kommer bare sådan wupti..! 

Det var også når jeg var på toilettet og lavede "nr 2" at jeg blødte meget. Der kunne ligefrem dryppe frisk blod ned i toilettet  Tror som dig, at det var pga anstrengelserne 

Anmeld Citér

17. april 2015

Os&lilledig

Sandratoft skriver:

Det var også når jeg var på toilettet og lavede "nr 2" at jeg blødte meget. Der kunne ligefrem dryppe frisk blod ned i toilettet  Tror som dig, at det var pga anstrengelserne 

Er du sikker på at blødningen kom fra skeden, når du var på wc? 

Elsker at man kan være ærlig på dette site og få svar på alle sine pinlige spørgsmål..! 

Man bliver jo helt bange for at gå på wc!! 

Anmeld Citér

17. april 2015

Sandratoft

Os&lilledig skriver:

Er du sikker på at blødningen kom fra skeden, når du var på wc? 

Elsker at man kan være ærlig på dette site og få svar på alle sine pinlige spørgsmål..! 

Man bliver jo helt bange for at gå på wc!! 

Jeg har ingen idé, men jeg tror det :p

Anmeld Citér

21. april 2015

Nelly123

Os&lilledig skriver:

Toiletbesøgene kan også fremprovokere det ved mig, samt sex. Vi har måtte droppe at have sex, jeg kan være sikker på at bløde bagefter, og min kæreste føler at det er utrygt og at han skader barnet (selvom det selvfølgelig ikke kan lade sig gøre).

Håber lægerne har kunnet give dig lidt mere vished om hvad der sker med din krop? Kan tydeligt huske den ubehagelige følelse af, at man ikke ved om man er "købt eller solgt". 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.