Hvorfor bløder man..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
14 svar
1 synes godt om
16. april 2015

Os&lilledig

Jeg er gravid 6+1. Og jeg bløder lidt og har lyserødt udflåd. Lægerne sagde igår at det ikke så ud som om en abort var igang og at jeg nok bare var en af dem som bløder i en graviditet. Men HVORFOR bløder man?? Det er ikke pga sex  

hvor meget blødte i..? Og hvor længe..?

Ønsker IKKE alle katastrofe beskederne, for kender godt til risikoen for abort.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

Sandratoft

Os&lilledig skriver:

Jeg er gravid 6+1. Og jeg bløder lidt og har lyserødt udflåd. Lægerne sagde igår at det ikke så ud som om en abort var igang og at jeg nok bare var en af dem som bløder i en graviditet. Men HVORFOR bløder man?? Det er ikke pga sex  

Ønsker IKKE alle katastrofe beskederne, for kender godt til risikoen for abort.. 

Jeg blødte lidt frem til uge 14 ca,og det var fordi jeg havde svamp havde prøvet at behandle det med canesten, men det stoppede først da jeg fik en pillekur. Svamp under graviditet er vidst meget normalt  

Anmeld Citér

16. april 2015

Os&lilledig

Sandratoft skriver:

Jeg blødte lidt frem til uge 14 ca,og det var fordi jeg havde svamp havde prøvet at behandle det med canesten, men det stoppede først da jeg fik en pillekur. Svamp under graviditet er vidst meget normalt  

Gud nåh.. Jamen hvordan opdagede du det..? Sidst jeg var gravid blødte jeg også på samme tidspunkt og samme mængde.. Næsten. Det endte I en MA.. Men de holdte fast i, at det ikke var derfor jeg blødte.. Ved at man kan bløde pga sarte slimhinden og en blødning kan frem provokeres med sex. Men det er ikke derfor 

Anmeld Citér

16. april 2015

MorTilN

Os&lilledig skriver:

Under hele min mors graviditet med mig blødte hun som ved mens hver gang hun skulle have mens, derfor opdage hun først graviditeten efter 18 uger ved et tilfælde, da jeg ikke var planlagt 

Anmeld Citér

16. april 2015

Hike

Jeg har en lille blodansamling inde i livmoderen, fra den menstruation der aldrig kom. Jeg bløder fra den on og off (er i uge 22 nu) men det er ikke noget farligt,  selvom det stadig gipper i mig når jeg ser blod på papiret.. 

Anmeld Citér

16. april 2015

Os&lilledig

Hike skriver:

Jeg har en lille blodansamling inde i livmoderen, fra den menstruation der aldrig kom. Jeg bløder fra den on og off (er i uge 22 nu) men det er ikke noget farligt,  selvom det stadig gipper i mig når jeg ser blod på papiret.. 

Hvor er det dejligt at høre hvad det kan være isted for alle de der "truende abort" svar man altid får..  

Jeg håber sådan at det går over.. Det ville være dejligt med med noget ro

Anmeld Citér

16. april 2015

Sandratoft

Os&lilledig skriver:

Gud nåh.. Jamen hvordan opdagede du det..? Sidst jeg var gravid blødte jeg også på samme tidspunkt og samme mængde.. Næsten. Det endte I en MA.. Men de holdte fast i, at det ikke var derfor jeg blødte.. Ved at man kan bløde pga sarte slimhinden og en blødning kan frem provokeres med sex. Men det er ikke derfor 

Jamen altså, det kløede jo helt vildt, så var godt klar over at det var svamp det gav mig også bare sarte slimhinder. 

Anmeld Citér

16. april 2015

Os&lilledig

Sandratoft skriver:

Jamen altså, det kløede jo helt vildt, så var godt klar over at det var svamp det gav mig også bare sarte slimhinder. 

Jeg tænker ikke at det er svamp. For alt føles nu normlat. Sidste uge havde jeg vildt meget udflåd. Nu er der bare tørt.. Meeeget tørt (undskyld detaljerne). Det er lidt mystisk 

Anmeld Citér

16. april 2015

Mettefpigen

Jeg blødte en enkelt gang... frisk blød der fyldte en tampon på et par timer... blev undersøgt næste dag ved lægen men det hele så fint ud ☺

Anmeld Citér

17. april 2015

Nelly123

Jeg har blødt helt fra starten af. Første gang fik jeg en akuttid i lægehuset, men desværre var der kun en helt nyuddannet læge, som havde mulighed for at se på mig. Hun konstaterede med det samme spontan abort, men ville ikke sende mig på hospitalet, da hun ikke mente det var akut og de alligevel ikke kunne stille noget op. Ugen efter kom jeg på hospitalet, og fik efter prøver og scanninger senere af vide, at jeg "bare" er en af dem der bløder. Den lille var overhovedet ikke påvirket af det. 

Jeg er i dag 34+0, og bløder stadig af og til, da der stort set ingenting skal til. Lægerne mener at jeg har meget sarte slimhinder, men de kan ikke give en helt klar forklaring på hvorfor. Så det behøver altså slet ikke have nogen betydning, det er bare ikke lige det, som man ellers forbinder med en sund graviditet.. (Heldigvis bliver man klogere )

Og jeg har både blødt helt små, men også meget voldsomme mængder. Den ene gang valgte fødegangen at sende en ambulance, fordi det bare stod ud, men det var formentig et sprunget blodkar. 

Al held og lykke! Det er absolut ikke sjovt at "være en af bløderne". :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.