Jeg har blødt helt fra starten af. Første gang fik jeg en akuttid i lægehuset, men desværre var der kun en helt nyuddannet læge, som havde mulighed for at se på mig. Hun konstaterede med det samme spontan abort, men ville ikke sende mig på hospitalet, da hun ikke mente det var akut og de alligevel ikke kunne stille noget op. Ugen efter kom jeg på hospitalet, og fik efter prøver og scanninger senere af vide, at jeg "bare" er en af dem der bløder. Den lille var overhovedet ikke påvirket af det.
Jeg er i dag 34+0, og bløder stadig af og til, da der stort set ingenting skal til. Lægerne mener at jeg har meget sarte slimhinder, men de kan ikke give en helt klar forklaring på hvorfor. Så det behøver altså slet ikke have nogen betydning, det er bare ikke lige det, som man ellers forbinder med en sund graviditet.. (Heldigvis bliver man klogere
)
Og jeg har både blødt helt små, men også meget voldsomme mængder. Den ene gang valgte fødegangen at sende en ambulance, fordi det bare stod ud, men det var formentig et sprunget blodkar.
Al held og lykke! Det er absolut ikke sjovt at "være en af bløderne". :-)
Anmeld
Citér