Åh hvor skal jeg starte, har fået blomster af kæresten og har fået dem fordi han har været en klovn! Og hver gang jeg ser på dem bliver jeg arrig og er overhovedet ikke taknemlig for det!
Vores store dreng havde for 2 uger siden fødselsdag og da vi har store familier besluttede vi at holde den over 2 dage. Den ene side af familien skulle komme tilrejsende og ville derfor gerne blive og overnatte, alt det her er jo op til påske og derfor skulle der planlægges meget da ikke alle butikker har åbent hele tiden! 
Jeg tager den på mig planlægger, borde stole, indkøb, madplan samtidig med at jeg har begge unger hjemme da børnehaven jo har lukket!
Tirsdag skal vi så ud og handle når han kommer hjem fra arbejde, og sjovt nok om han så ikke liiiige den dag bliver længere på arbejde så vi kommer sent ud og handle med skrigende og sultne unger, der bliver spist af med nogle boller.
Onsdag har jeg bedt ham om at komme tidligt hjem da vi der får familien om aftenen. Jeg sidder lige ned og giver den mindste mad klokken halv syv og ellers pisker jeg rundt hele dagen for at nå at bage, lave lagkager mm inden familien kommer! klokken halv 2 spørger jeg hvor han bliver af. Han skriver så han ikke kunne få før fri, great der røg mit bad så! Når at få det hele færdig til tiden og da nogle af gæsterne kommer tidligt når jeg også et bad, men ikke en tiltrængt gulvvask! <3
Torsdag kommer så de næster overnattende gæster og han røre ikke en finger, og der skal han ikke engang arbejde! Jeg ryger rundt laver mad, fodre unger, skifter bleer, rydder op, vaskertøj og han han gør ingenting med mindre man beder ham om det! Skulle bruge noget hjælp da den unge frøken havde set sig lidt sur og mor var løbet tør for arme, sørme om jeg ikke fandt han alene nede og spille Playstation!
Og vi fortsatte i den der dur indtil gæsterne var kørt lørdag!
Søndag arbejdede han og mandag fik jeg allernåddigst lov til at bruge dagen på at skrive ansøgninger, mens jeg også hjalp ham med ungerne.
Kan mærke tirsdag da ugen begynder igen at jeg har brug for noget alene tid, en dag jeg kan sove længe(da det jo ikke var ham der var oppe klokken 6 hver dag og lave grød) og spørger derfor om jeg måtte få en Mordag helt for mig selv?! Jo det ment han nok lige der kunne blive plads til! det får mig igennem ugen for er bare SÅ træt og slidt ned nu og der skal ellers noget til!
Lørdag bliver jeg så ringet op at han liiige havde glemt at han faktisk havde lovet at tage en vagt søndag for en kollega. Smækker på og sætter mig ned og begynder bare at tude!! Jeg kan slet ikke rumme det!! 
Han skriver så en ½ time senere at han har fået byttet den væk og at jeg nok skal få min dag, men hvorfor fanden har han ikke undersøgt det først!!!!
Og så fik jeg blomster... OG for fanden hvor jeg jeg jo så utaknemlig og sur, fordi jeg ikke knuselsker der her blomster!!!!!

SUK 
Tak fordi du læste med og undskyld det sure opstød!
Anmeld
Citér