Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frunielsen81 skriver: Mange tusind tak allesammen Ja det er helt vildt og fuldstændig uvirkeligt.... Fik taget blodprøve igår også og HCG'en ligger på 492 Men der er stadig lige en 7 ugers scanning der skal nået og NF skanningen derefter, før vi tør at tro helt på det.... Og også nok før vi fatter det sådan helt Nu ligger jeg dog på sofaen da jeg syns det gør lidt ondt/er ømt "dernede" og syns jeg har det lidt somom jeg skal have mens.... Er det normalt at det trykker og murre noget i understellet?!?
Mange tusind tak allesammen Ja det er helt vildt og fuldstændig uvirkeligt.... Fik taget blodprøve igår også og HCG'en ligger på 492 Men der er stadig lige en 7 ugers scanning der skal nået og NF skanningen derefter, før vi tør at tro helt på det.... Og også nok før vi fatter det sådan helt Nu ligger jeg dog på sofaen da jeg syns det gør lidt ondt/er ømt "dernede" og syns jeg har det lidt somom jeg skal have mens.... Er det normalt at det trykker og murre noget i understellet?!?
Helt normalt det du mærker
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det håber jeg For silvan det niver....
Hjertelig tillykke..
Hvor langt er du henne og hvilken klinik var i på..
Tillykke
Holst85 skriver: Hjertelig tillykke.. Hvor langt er du henne og hvilken klinik var i på..
Tak Jamen jeg har lige testet igår.... Og CFC skal ha (lidt) af æren
LilleMie skriver: Kæmpe stort tillykke, det må være så vild en følelse efter så mange år!
Kæmpe stort tillykke, det må være så vild en følelse efter så mange år!
Ja det er så SINDSYGT syrealistisk og faktisk RET svært at tro på helt.... Fik svar fra lægen idag ang den blodprøve jeg fik taget igår, da jeg gerne ville være lidt mere sikker, og den ligger på 492, hvilket ifølge lægen er rigtig godt Tror nok først det går helt op for os når vi skal til hjerteblinks scanning den 6/5... Og hvis det er som det skal være, så til NF scanningen....
Frunielsen81 skriver: Ja det er så SINDSYGT syrealistisk og faktisk RET svært at tro på helt.... Fik svar fra lægen idag ang den blodprøve jeg fik taget igår, da jeg gerne ville være lidt mere sikker, og den ligger på 492, hvilket ifølge lægen er rigtig godt Tror nok først det går helt op for os når vi skal til hjerteblinks scanning den 6/5... Og hvis det er som det skal være, så til NF scanningen....
Fedt, jeg er selv tilknyttet CFC og skal scannes på onsdag. Synes også det er lidt syrealistisk og selvom at hcg talet er steget så tør jeg ikke tro på det endun
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128