Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe stort tillykke. Vi har prøvet i 10 måneder uden held og jeg syntes psykisk det er rigtig hårdt så hatten af for jer at i har holdt ud i 10 år
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe tillykke!
Hvor fantastisk! Rigtig stort og hjerteligt tillykke. Der er altså bare noget særligt over en graviditet der er kæmpet så meget for
Frunielsen81 skriver: Det ser dælme ud til den er der..... 10 år siden vi startede projekt baby 5 inseminationer... 2 IVF 3 ICSI 2 ICSI med assisted hatching og akupunktur lige inden ÆO....
Det ser dælme ud til den er der.....
10 år siden vi startede projekt baby
5 inseminationer...
2 IVF
3 ICSI
2 ICSI med assisted hatching og akupunktur lige inden ÆO....
Stort stort tillykke!!
Kæmpe stort tillykke, det må være så vild en følelse efter så mange år!
Ja, det er den da - STORT STORT tillykke!!
Efter så mange år, må det da i DEN grad også være jeres tur. Godt kæmpet! Håber du får en dejlig graviditet!
Kæmpe stort tillykke - hvor er det skønt
Kæmpe tillykke
Fantastisk!!
Kæmpe stort tillykke!!!
Mange tusind tak allesammen Ja det er helt vildt og fuldstændig uvirkeligt.... Fik taget blodprøve igår også og HCG'en ligger på 492 Men der er stadig lige en 7 ugers scanning der skal nået og NF skanningen derefter, før vi tør at tro helt på det.... Og også nok før vi fatter det sådan helt Nu ligger jeg dog på sofaen da jeg syns det gør lidt ondt/er ømt "dernede" og syns jeg har det lidt somom jeg skal have mens.... Er det normalt at det trykker og murre noget i understellet?!?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128