Fortælle nyheden med tekst på en ting? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Skriv det med lyserødt og lyseblå farver?

Hvad tænker du på? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvad tænker du på? 

Hvis duevt ville skrive på en bodystuck? . Vi lavede et kort til svigermor, Hvidbjerg tegnede lyseblå og lyserøde balloner i, med en lille tekst med en hentydning til vi var gravide

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Hvis duevt ville skrive på en bodystuck? . Vi lavede et kort til svigermor, Hvidbjerg tegnede lyseblå og lyserøde balloner i, med en lille tekst med en hentydning til vi var gravide

Nå ja på den måde Men holder det nok meget neutralt, da jeg ik ved hvor længe vi kan holde på hemmeligheden   Men den med kortet er super sød med blå og lyserøde balloner  

Må jeg spørge hvad I skrev? 

Er vild med teksten: Kun de bedste forældre bliver forfremmet til bedsteforældre  

Anmeld Citér

15. april 2015

Kløver

Synes du skal gøre hvad du synes men lidt ideer  

invitation til at fejre fødselsdag (terminsdato) 

en body eller andet 

men hagesmæk med teks feks orange er en dejligen neutral farve

krus med feks farmor/mormor 

http://liebeshop.dk/shop/familiekopper-142c1.html

Afspille billeder fra en begivenhed de lige skal se og så popper billedet op imellem af feks test eller scanningsbilledet med en sød lille tekst 

billede af jer hvir i holder om maven og måske et bånd med sløjfe, eller en bluse med tekst 

Billede af dig og maven hvor i redigerer et loading billede ind  

gavekort til barnebarn evt med billede af test eller scanningsbillede 

Er man til lidt quiz kunne man tage billede af din mand sætte boller ind i ovnen  

lave en rebus eller kryds og tværs 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Synes du skal gøre hvad du synes men lidt ideer  

invitation til at fejre fødselsdag (terminsdato) 

en body eller andet 

men hagesmæk med teks feks orange er en dejligen neutral farve

krus med feks farmor/mormor 

http://liebeshop.dk/shop/familiekopper-142c1.html

Afspille billeder fra en begivenhed de lige skal se og så popper billedet op imellem af feks test eller scanningsbilledet med en sød lille tekst 

billede af jer hvir i holder om maven og måske et bånd med sløjfe, eller en bluse med tekst 

Billede af dig og maven hvor i redigerer et loading billede ind  

gavekort til barnebarn evt med billede af test eller scanningsbillede 

Er man til lidt quiz kunne man tage billede af din mand sætte boller ind i ovnen  

lave en rebus eller kryds og tværs 

Tak for alle de gode forslag!  Lige hvad jeg manglede  Det er nogle super søde og gode ideer  

Anmeld Citér

15. april 2015

Kløver

Anonym skriver:

Tak for alle de gode forslag!  Lige hvad jeg manglede  Det er nogle super søde og gode ideer  

Var så lidt havde et par stykker mere men er mere hvis i har barn i forvejen, ved jeg ikke om i har  

Anmeld Citér

15. april 2015

MorTilN

Nu er jeg lidt kreativ men vi har snakket om når det er at bage en kage med en barnevogn af glasur på elle muffins med rangler, sutter, storke osv børnetema tegnet på med glasur Og vis man kan vente til man ved kønnet kan man farve dem i lyserød eller lyseblå Held og lykke

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Var så lidt havde et par stykker mere men er mere hvis i har barn i forvejen, ved jeg ikke om i har  

Nej det er vores første   Ved stadig ik om jeg tror på det, hihi 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Nu er jeg lidt kreativ men vi har snakket om når det er at bage en kage med en barnevogn af glasur på elle muffins med rangler, sutter, storke osv børnetema tegnet på med glasur Og vis man kan vente til man ved kønnet kan man farve dem i lyserød eller lyseblå Held og lykke

Det er også en super sød og god ide   Men er desværre ik så kreativ hihi  

Havde også overvejet en pasningspakke med en stofble, hagesmæk, sut mm.  Men ved ik engang hvor længe jeg kan holde på hemmeligheden   Men den pakke kunne de måske også få når vi kender kønnet  har en masse tanker  ved stadig ik om jeg tror på det  

Anmeld Citér

15. april 2015

MorTilA

Nu er hverken sut, hagesmæk eller body særlig brugbare for andre end dig selv

Så ville jeg nok købe sådan et 3D gips sæt til hvert "par" (ét til hver sæt bedsteforældre, ét til mostre/fastre, etc.) og sige at de kommer til at kunne bruge det om 9 mdr - eller vente med at sige noget og se hvor længe de er om at opfatte hintet

Selvfølgelig lidt mere omkosteligt end et par sutter, men helt sikkert også noget, der bringer mere glæde i længden.

Og tillykke med graviditeten!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.