Fortælle nyheden med tekst på en ting? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.670 visninger
20 svar
6 synes godt om
15. april 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har taget en svag test idag, har oprettet tråden: Ser jeg syner

Jeg sidder allerede og drømmer om hvordan vi skal fortælle nyheden til vores familie

Jeg har tænkt på en body, en hagesmæk eller sut med en tekst på

ex. en body med tekst til bedsteforældrene hvor der ex. står: Det er kun de bedste forældre der bliver forfremmet til bedsteforældre. Den synes jeg er sød Men bodyen skal jo ex. bare være hvid med grå tekst eller noget andet neutralt.. (lidt kedeligt måske, så var det måske bedre at give noget andet og så en body senere når vi ved køn mm. eller..)  Men hvad str. burde jeg bestille den i, hvis nu?

Eller er en hagesmæk bedre? ex. en hagesmæk eller sut til de kommende mostre med ex. Mosters Guldklump på Men hvad sut skal det så lige være? 

Hagesmæk og body (hvis jeg køber en rigtig str.) er jo mest brugbar, men sutten kan jo også bare være et symbol på at de skal være mostre. Hvad tænker I om mine tanker? Hvad ville/eller har I gjort?

De kan også alle få en hvid sut med Mosters Guldklump, mormor guldklump osv. eller.. hmm ved det ik helt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

MHB

Jeg synes du skal gøre det du selv finder rigtigt! Jeg er sikker på familien bliver glade uanset hvordan du overbringer nyheden

Personligt er jeg ikke så meget til at man giver gaver som jo egentlig er til baby og ikke til dem der får gaven (bodyer, sutter o.l.) så er jeg mere til ideen om en hagesmæk som så kan ligge og blive brugt når man er på besøg. Men det er nok et temperaments spørgsmål  

Vi gav kopper da vi ventede vores søn hvor der stod Verdens sejeste morfar/sødeste farmor ect. Og sådan overbragte vi nyheden Kopperne er stadig i brug  

Anmeld Citér

15. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes også du ska gøre hva du selv føler for, men jeg tænker også at jeg ik ville gi en ting i gave som sku bruges til baby. Dog syntes jeg at en hagesmæk ku være fint, da den jo bare sku blive hos bedsterne. Vh stine

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Jeg synes du skal gøre det du selv finder rigtigt! Jeg er sikker på familien bliver glade uanset hvordan du overbringer nyheden

Personligt er jeg ikke så meget til at man giver gaver som jo egentlig er til baby og ikke til dem der får gaven (bodyer, sutter o.l.) så er jeg mere til ideen om en hagesmæk som så kan ligge og blive brugt når man er på besøg. Men det er nok et temperaments spørgsmål  

Vi gav kopper da vi ventede vores søn hvor der stod Verdens sejeste morfar/sødeste farmor ect. Og sådan overbragte vi nyheden Kopperne er stadig i brug  

Tak for dit svar  Ja jeg er også helt sikker på at de bliver rigtig glade! 

Jeg har også tænkt lidt mere over at give dem en hagesmæk, men det med en kop er også en super god ide  

Lige meget hvilken ting vi vælger, ville det være en ting der ville være hos dem, til når baby er hos dem  Men kruset kan jo hele tiden bruges 

Men en hagesmæk er jo også mest brugbar, da både sut og body risikerer ikke at passe baby, så er det jo mere sikret med en savlesmæk/hagesmæk 

Men den med kopperne er også super god  Jeg tænker videre 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes også du ska gøre hva du selv føler for, men jeg tænker også at jeg ik ville gi en ting i gave som sku bruges til baby. Dog syntes jeg at en hagesmæk ku være fint, da den jo bare sku blive hos bedsterne. Vh stine

Tak for dit svar 

Ja det er jo det med hagesmækken, så hælder også mest til sådan en, tror jeg  og/eller det med en kop/krus med sød tekst 

Anmeld Citér

15. april 2015

Sprit25

Hvorfor ikke bare sige: Hej jeg er gravid

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Hvor købte I de krus henne?

Anmeld Citér

15. april 2015

MHB

Anonym skriver:

Hvor købte I de krus henne?

Vi købte dem i bog og ide fordi de havde nogle fine nogle da det var aktuelt her Jeg ved ikke om de stadig har dem  

Anmeld Citér

15. april 2015

xStinepigen

Skriv det med lyserødt og lyseblå farver?

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Vi købte dem i bog og ide fordi de havde nogle fine nogle da det var aktuelt her Jeg ved ikke om de stadig har dem  

Okay, tak det håber jeg meget at de har!   For nu er jeg jo vild med den ide  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.