Jeg har jo været lidt stille på dette punkt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2015

grinny

Spirrevip skriver:

Stort tillykke med brylluppet - håber at du kommer til at nyde dagen i fulde drag 

Uhh, det er jeg helt sikker på at jeg kommer til 

Kan allerede nu få sommerfugle i maven af at tænke på at vi skal sige ja til hinanden 

Tænk sig alt det der er sket på så få år, og nu skal vi giftes og står stærkere sammen end nogensinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

Spirrevip

grinny skriver:

Uhh, det er jeg helt sikker på at jeg kommer til 

Kan allerede nu få sommerfugle i maven af at tænke på at vi skal sige ja til hinanden 

Tænk sig alt det der er sket på så få år, og nu skal vi giftes og står stærkere sammen end nogensinde 

Jeg håber ikke at jeg berører noget uberørligt - men jeg synes at det er så smukt at I som et par, har kunne holde sammen igennem alt det der er sket for jer - det er min betegnelse for ægte kærlighed. Jeg er glad for at høre at I stadig kan finde styrke i hinanden, og at I stadig står så stærkt sammen. Og selvom jeg ikke kender jer, så håber jeg at I får et lang lykkeligt liv sammen. Det fortjener du bare 

Anmeld Citér

15. april 2015

grinny

Spirrevip skriver:

Jeg håber ikke at jeg berører noget uberørligt - men jeg synes at det er så smukt at I som et par, har kunne holde sammen igennem alt det der er sket for jer - det er min betegnelse for ægte kærlighed. Jeg er glad for at høre at I stadig kan finde styrke i hinanden, og at I stadig står så stærkt sammen. Og selvom jeg ikke kender jer, så håber jeg at I får et lang lykkeligt liv sammen. Det fortjener du bare 

Tusind tusind tak 

Jeg er altså bare helt sikker på at det er ægte kærlighed, eller nej, jeg ved det  

Nu kender vi hinanden fra alle vinkler, både på godt og ondt - så der kommer nok ikke så mange overraskelser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.