Jeg har jo været lidt stille på dette punkt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
12 svar
42 synes godt om
14. april 2015

grinny

Vi har haft lagt alt med baby, behandling og test langt langt væk! Vi har nydt livet, vi har drukket vin til maden  koncert med øl - vi har bare lavet det hele... Og hvor har vi bare hygget os! Taget en drink en lørdag aften, taget med veninderne ud - der er altså ikke blevet sparet 

En meget tiltrængt pause og derfor har jeg heller ikke skrevet om det herinde før nu, da jeg havde brug for at der blev lukket ned for alt med vores behandling.

Datoen for start fik vi dog allerede i februar, vi starter på Riget den 26/6 med henblik på ivf - jeg har dog en masse kg jeg VED jeg skal af med inde og er godt igang (har tabt de første 10 kg.)

Vi glæder os til at komme igang igen og kan godt mærke at vi bliver mere og mere klar til at starte op igen - men vi har virkelig nydt en tid uden sprøjter, hormoner og test!

Og så har vi jo også kun bryllup på hjernen lige nu  Kun 3 ½ måned tilbage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

Jegkiggerpåfugle

grinny skriver:

Vi har haft lagt alt med baby, behandling og test langt langt væk! Vi har nydt livet, vi har drukket vin til maden  koncert med øl - vi har bare lavet det hele... Og hvor har vi bare hygget os! Taget en drink en lørdag aften, taget med veninderne ud - der er altså ikke blevet sparet 

En meget tiltrængt pause og derfor har jeg heller ikke skrevet om det herinde før nu, da jeg havde brug for at der blev lukket ned for alt med vores behandling.

Datoen for start fik vi dog allerede i februar, vi starter på Riget den 26/6 med henblik på ivf - jeg har dog en masse kg jeg VED jeg skal af med inde og er godt igang (har tabt de første 10 kg.)

Vi glæder os til at komme igang igen og kan godt mærke at vi bliver mere og mere klar til at starte op igen - men vi har virkelig nydt en tid uden sprøjter, hormoner og test!

Og så har vi jo også kun bryllup på hjernen lige nu  Kun 3 ½ måned tilbage 

Har fulgt lidt med på sidelinien

de sidste 3,5 måned kommer til at suse forbi jer og inden i ved af det står i og skal sige ja til hinanden det bliver så godt og dejligt at i har hygget med hinanden og været unge så kan man tage det praktiske bagefter /yay

Anmeld Citér

15. april 2015

MHB

Jeg tror det er rigtig sundt at tage en pause i ny og næ hvor man giver sig selv lov til bare at nyde hinanden uden at skulle tænke på alle de ting der følger med behandling og pb! Så er du/i også ladet op i de mentale depoter når i skal i gang igen! Men lige nu skal du da bare svæve på en sky over det forstående bryllup! Jeg er sikker på i får en fantastisk dag 

Og mega sejt med vægttabet indtil videre Grinny! Du er så sej og stærk og jeg tror på du nok skal nå målet! 

Tak for updaten

Anmeld Citér

15. april 2015

grinny

Jegkiggerpåfugle skriver:

Har fulgt lidt med på sidelinien

de sidste 3,5 måned kommer til at suse forbi jer og inden i ved af det står i og skal sige ja til hinanden det bliver så godt og dejligt at i har hygget med hinanden og været unge så kan man tage det praktiske bagefter /yay

Ja de måneder skal nok gå hurtigt 

Det praktiske har været pakket langt væk, og vi har fået nyt mod på at starte igen 

Anmeld Citér

15. april 2015

grinny

MHB skriver:

Jeg tror det er rigtig sundt at tage en pause i ny og næ hvor man giver sig selv lov til bare at nyde hinanden uden at skulle tænke på alle de ting der følger med behandling og pb! Så er du/i også ladet op i de mentale depoter når i skal i gang igen! Men lige nu skal du da bare svæve på en sky over det forstående bryllup! Jeg er sikker på i får en fantastisk dag 

Og mega sejt med vægttabet indtil videre Grinny! Du er så sej og stærk og jeg tror på du nok skal nå målet! 

Tak for updaten

Vi har virkelig nydt hinanden og vi har været kærester igen, det har taget hårdt på forholdet, men vi har heldigvis aldrig været i tvivl om at vi skulle være sammen 

Jeg glæder mig helt vildt til brylluppet, det bliver stort og godt  Glæder mig til at dele 

Anmeld Citér

15. april 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Du er bare SÅ sej 

Flot at smide 10 kg, du bliver sku da også en hamrende lækker brud    

Ja jeg glæder mig sindsygt meget til at se dig kjolen om en 3-4 mdr, det har du lovet 

Sender ofte tanker til dig og håber virkelig virkelig virelig at du bliver gravid snart, enten via behandling eller "naturel" Det ER bare DIN tur NU

Anmeld Citér

15. april 2015

Spirrevip

Stort tillykke med brylluppet - håber at du kommer til at nyde dagen i fulde drag 

Anmeld Citér

15. april 2015

klmf

Tillykke med de 10 kg, det er for sejt 

Anmeld Citér

15. april 2015

grinny

Inger skriver:

Du er bare SÅ sej 

Flot at smide 10 kg, du bliver sku da også en hamrende lækker brud    

Ja jeg glæder mig sindsygt meget til at se dig kjolen om en 3-4 mdr, det har du lovet 

Sender ofte tanker til dig og håber virkelig virkelig virelig at du bliver gravid snart, enten via behandling eller "naturel" Det ER bare DIN tur NU

Haha, det håber jeg da  Gør i hvert fald alt for at blive så smuk som muligt  

Skal nok smide en masse billeder op  Ville ønske jeg kunne invitere jer allesammen med, for med alt det der er planlagt tror jeg det bliver årets vielse  Og det er jo ikke helt det samme på billeder 

Ja jeg synes altså også at storken snart burde finde 4900 Nakskov  Kan jo godt se på kalenderen at vi ikke når at blive forældre i 2015, men kunne vi da så ikke bare opnå en graviditet i år?! Jeg har nogenlunde forliget mig med tanken om at det bare tager tid, men for Johnni er det bare ikke lige så nemt og jeg kan se at det virkelig hærger hans sjæl  Og jeg kan magteløs kigge på hvordan det æder ham dag efter dag, men jeg kan jo bare ikke trylle 

Anmeld Citér

15. april 2015

grinny

lotchen skriver:

Tillykke med de 10 kg, det er for sejt 

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.