Større fødder af graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis dine fødder er vokset under graviditet, er de så

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.234 visninger
13 svar
1 synes godt om
14. april 2015

Signe-bine

Jeg er gået en sko størrelse op, her i min graviditet. Jeg er nysgerrig for at høre om andre har oplevet det samme? Og især om jeres fødder er skrumpet tilbage til deres almindelige størrelse efter graviditeten, eller om de er blevet i deres nye større folder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

Missy_B

Signe-bine skriver:

Jeg er gået en sko størrelse op, her i min graviditet. Jeg er nysgerrig for at høre om andre har oplevet det samme? Og især om jeres fødder er skrumpet tilbage til deres almindelige størrelse efter graviditeten, eller om de er blevet i deres nye større folder? 

Jeg gik fra str 37 til 40 pga væske, men 14 dage efter var jeg tilbage i min 37

Anmeld Citér

14. april 2015

SandraXOXO

Jeg gik fra str 37/38 til en 39 i min første graviditet. De kan ikke komme i en 38 længere. Øv bøv  

Anmeld Citér

14. april 2015

jenny4

Følger lige med - er spændt på om alle mine sko skal sælges eller om jeg igen vil kunne passe dem når jeg har født..

Anmeld Citér

14. april 2015

CaWi

Altså mine fødder hævede pga væske, men de voksede ikke.

Tænker at fødder jo ikke vokser i længden når man er voksen. Men selvfølgelig kan man komme ud for at man må købe sko til fødder med høj vrist, eller bredere sko. Men ikke større pga længden af foden er blevet større.

Men jo jeg kom ned i mine sko igen dagen efter fødslen.

Anmeld Citér

14. april 2015

Signe-bine

jenny4 skriver:

Følger lige med - er spændt på om alle mine sko skal sælges eller om jeg igen vil kunne passe dem når jeg har født..

Det er også lidt det jeg er ude i 

Anmeld Citér

14. april 2015

Signe-bine

CAWI skriver:

Altså mine fødder hævede pga væske, men de voksede ikke.

Tænker at fødder jo ikke vokser i længden når man er voksen. Men selvfølgelig kan man komme ud for at man må købe sko til fødder med høj vrist, eller bredere sko. Men ikke større pga længden af foden er blevet større.

Men jo jeg kom ned i mine sko igen dagen efter fødslen.

Mine fødder er længere, jeg har ingen væske i kroppen og er 33+.

Anmeld Citér

14. april 2015

God-mor

Signe-bine skriver:

Jeg gik fra 36/37 til en 38. Jeg er stadig knap 2 år efter i en 38, og har ingen af mine gamle sko tilbage. 

Anmeld Citér

14. april 2015

lineog4

Efter min 3. Graviditet sank min svang en smule og jeg gik fra str 38 1/2 til 39 1/2 og det er aldrig kommet tilbage til min gamle størrelse

Anmeld Citér

14. april 2015

Septemberbaby2

Jeg gik fra en 39 til en 38. Meget mærkeligt, men det skete. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.