Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2015

acdp8620

Jeg ser 2 streger, så tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Stort tillykke! 

Mange tak 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Chris87 skriver:

Stort tillykke med spiren 

Mange tak 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

julielind skriver:

Den er flot positiv. stort tillykke

Tusind tak  hihi vildt hvis der er en lille spire der er ved at vokse sig sund og rask  

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

acdp8620 skriver:

Jeg ser 2 streger, så tillykke

Tusind tak 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste er udearbejdende, slet ik sjovt i denne situation  Men fik sagt det til ham i tlf, da han endelig ringede hertil aften  Han lød lige så forvirret og vildt glad som mig  sagde flere gange, at det jo ikke er sikkert at det passer, kan slet ikke tro det.. meget underligt at have det sådan.. og så trist han først kommer hjem om 12 dage 

Jeg tester igen i morgen tidlig  

Var sammen med mine søstre og mor idag efter testen, havde så meget lyst til at sige det, men var jo ik lige planen.. men godt nok svært at tie stille om.. men nok også pga. alle de tanker der farer igennem mit hoved  Håber så inderligt at jeg er gravid!!! 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Har lige taget denne test med morgenurin (godt nok kun med 4 timer gammelt urin) men den ligner testen fra igår, så det må vel være rigtigt, at jeg er gravid    kan stadig ik tro det.. Tør ik tro på det.. Er panisk for at det enten ikke passer eller at der går noget galt! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. april 2015

julielind

Anonym skriver:

Tusind tak  hihi vildt hvis der er en lille spire der er ved at vokse sig sund og rask  

Det skal der nok være. ellers ville du ikke kunne få de to streger Jeg er selv gravid 9+1 og troede ikke på der var noget inde i min mave før jeg havde set et scannings billede :-)

Anmeld Citér

16. april 2015

silassui

Anonym skriver:

Ser jeg syner?

Jeg er på dag 30, har en ustabil cyklus. Jeg har en slem hovedpine, jeg har taget 2 pamol, virkede ikke, så ville tage to ipren, men ville lige teste først, hvis nu.. Så det er jo ik engang morgenurin. Regnede med min menses var på vej, derfor den store dosis smertestillende, da jeg normalt har en del smerter i underliv og hovedpine under menses. Jeg blødte en mikro smule i fredags om aften. Derfor jeg troede den er på vej.. Men kan testen lyve? Altså blive falsk positiv? Gælder den, når stregen er så svag? 

Ej er helt rundforvirret  Det kan da ik passe.. Vi har drømt om det i så lang tid!!  Ej jeg frygter det ikke passer.. Men jeg håber det så inderligt meget!!  Sorry det forvirrede indlæg, har lige testet og kan ik engang få fat i kæresten, han er udearbejdende, så sidder med denne mega forvirring, glæde, frygt for det ik passer mm. mm. helt alene.. 

positiv

Anmeld Citér

16. april 2015

Anonym trådstarter

julielind skriver:

Det skal der nok være. ellers ville du ikke kunne få de to streger Jeg er selv gravid 9+1 og troede ikke på der var noget inde i min mave før jeg havde set et scannings billede :-)

Nej det er jo det  Men ja det føles helt uvirkeligt  Stort tillykke med det  Det forstår jeg godt, tror også jeg/vi har det sådan  hvornår blev du scannet? betalte I selv eller?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.