Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ser 2 streger, så tillykke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Spirrevip skriver: Stort tillykke!
Stort tillykke!
Mange tak
Chris87 skriver: Stort tillykke med spiren
Stort tillykke med spiren
julielind skriver: Den er flot positiv. stort tillykke
Den er flot positiv. stort tillykke
Tusind tak hihi vildt hvis der er en lille spire der er ved at vokse sig sund og rask
acdp8620 skriver: Jeg ser 2 streger, så tillykke
Tusind tak
Min kæreste er udearbejdende, slet ik sjovt i denne situation Men fik sagt det til ham i tlf, da han endelig ringede hertil aften Han lød lige så forvirret og vildt glad som mig sagde flere gange, at det jo ikke er sikkert at det passer, kan slet ikke tro det.. meget underligt at have det sådan.. og så trist han først kommer hjem om 12 dage
Jeg tester igen i morgen tidlig
Var sammen med mine søstre og mor idag efter testen, havde så meget lyst til at sige det, men var jo ik lige planen.. men godt nok svært at tie stille om.. men nok også pga. alle de tanker der farer igennem mit hoved Håber så inderligt at jeg er gravid!!!
Har lige taget denne test med morgenurin (godt nok kun med 4 timer gammelt urin) men den ligner testen fra igår, så det må vel være rigtigt, at jeg er gravid kan stadig ik tro det.. Tør ik tro på det.. Er panisk for at det enten ikke passer eller at der går noget galt!
Anonym skriver: Tusind tak hihi vildt hvis der er en lille spire der er ved at vokse sig sund og rask
Det skal der nok være. ellers ville du ikke kunne få de to streger Jeg er selv gravid 9+1 og troede ikke på der var noget inde i min mave før jeg havde set et scannings billede :-)
Anonym skriver: Ser jeg syner? Jeg er på dag 30, har en ustabil cyklus. Jeg har en slem hovedpine, jeg har taget 2 pamol, virkede ikke, så ville tage to ipren, men ville lige teste først, hvis nu.. Så det er jo ik engang morgenurin. Regnede med min menses var på vej, derfor den store dosis smertestillende, da jeg normalt har en del smerter i underliv og hovedpine under menses. Jeg blødte en mikro smule i fredags om aften. Derfor jeg troede den er på vej.. Men kan testen lyve? Altså blive falsk positiv? Gælder den, når stregen er så svag? Ej er helt rundforvirret Det kan da ik passe.. Vi har drømt om det i så lang tid!! Ej jeg frygter det ikke passer.. Men jeg håber det så inderligt meget!! Sorry det forvirrede indlæg, har lige testet og kan ik engang få fat i kæresten, han er udearbejdende, så sidder med denne mega forvirring, glæde, frygt for det ik passer mm. mm. helt alene..
Ser jeg syner?
Jeg er på dag 30, har en ustabil cyklus. Jeg har en slem hovedpine, jeg har taget 2 pamol, virkede ikke, så ville tage to ipren, men ville lige teste først, hvis nu.. Så det er jo ik engang morgenurin. Regnede med min menses var på vej, derfor den store dosis smertestillende, da jeg normalt har en del smerter i underliv og hovedpine under menses. Jeg blødte en mikro smule i fredags om aften. Derfor jeg troede den er på vej.. Men kan testen lyve? Altså blive falsk positiv? Gælder den, når stregen er så svag?
Ej er helt rundforvirret Det kan da ik passe.. Vi har drømt om det i så lang tid!! Ej jeg frygter det ikke passer.. Men jeg håber det så inderligt meget!! Sorry det forvirrede indlæg, har lige testet og kan ik engang få fat i kæresten, han er udearbejdende, så sidder med denne mega forvirring, glæde, frygt for det ik passer mm. mm. helt alene..
positiv
julielind skriver: Det skal der nok være. ellers ville du ikke kunne få de to streger Jeg er selv gravid 9+1 og troede ikke på der var noget inde i min mave før jeg havde set et scannings billede :-)
Nej det er jo det Men ja det føles helt uvirkeligt Stort tillykke med det Det forstår jeg godt, tror også jeg/vi har det sådan hvornår blev du scannet? betalte I selv eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128