Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
20 svar
6 synes godt om
14. april 2015

Anonym trådstarter

Ser jeg syner?

Jeg er på dag 30, har en ustabil cyklus. Jeg har en slem hovedpine, jeg har taget 2 pamol, virkede ikke, så ville tage to ipren, men ville lige teste først, hvis nu.. Så det er jo ik engang morgenurin. Regnede med min menses var på vej, derfor den store dosis smertestillende, da jeg normalt har en del smerter i underliv og hovedpine under menses. Jeg blødte en mikro smule i fredags om aften. Derfor jeg troede den er på vej.. Men kan testen lyve? Altså blive falsk positiv? Gælder den, når stregen er så svag? 

Ej er helt rundforvirret  Det kan da ik passe.. Vi har drømt om det i så lang tid!!  Ej jeg frygter det ikke passer.. Men jeg håber det så inderligt meget!!  Sorry det forvirrede indlæg, har lige testet og kan ik engang få fat i kæresten, han er udearbejdende, så sidder med denne mega forvirring, glæde, frygt for det ik passer mm. mm. helt alene.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

Beem82

Hvis billedet er taget indenfor tid så er den fin positiv Så stort tillykke herfra

Anmeld Citér

14. april 2015

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Hvis billedet er taget indenfor tid så er den fin positiv Så stort tillykke herfra

Ej er det sandt?!  Tusind tak  ja det er taget indenfor 5-10 min efter testen

Anmeld Citér

14. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Du er helt sikkert gravid. Tillykke

Jeg testede selv positiv i sidste uge tilfældigt om morgen og jeg ventede helt til kl. 22 om aften (da jeg kom hjem fra arbejde) før jeg kunne fortælle min kæreste det!!.. Forfærdelig ventetid.. Men stor overraskelse da han så kom hjem.. Så overrask du kæresten

Anmeld Citér

14. april 2015

Beem82

Var så lidt Det er en fed følelse, ikke 

Krydser fingre for stregerne kun bliver tydeligere fra nu af og alt går som det skal 

Anmeld Citér

14. april 2015

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Du er helt sikkert gravid. Tillykke

Jeg testede selv positiv i sidste uge tilfældigt om morgen og jeg ventede helt til kl. 22 om aften (da jeg kom hjem fra arbejde) før jeg kunne fortælle min kæreste det!!.. Forfærdelig ventetid.. Men stor overraskelse da han så kom hjem.. Så overrask du kæresten

Tusind tak  ej kan slet ik tro på det..  Det kan da ik være sandt.. Har en gang for læææænge siden stået med en ret utydelig test, og der var jeg ik gravid, (denne her er tydeligere)  men har ik testet de sidste mange gange, da menses jo er dukket op. Og forventer stadig at den kommer, for kan da ik være så heldig,, kan slet ik tro på det, frygter at det ikke passer.. Er blevet skuffet så mange gange..

Fantastisk, stort tillykke  Jeg ser desværre først min om 1 1/2 uge, så det bliver nok over tlf, men ik lige sådan jeg ville fortælle nyheden.. Og skal ud og døren nu og ses med mor og søstre, så det skal holdes hemmeligt! Ved jeg lyder meget forvirret  

Anmeld Citér

14. april 2015

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Var så lidt Det er en fed følelse, ikke 

Krydser fingre for stregerne kun bliver tydeligere fra nu af og alt går som det skal 

Jo det er overdrevet fantastisk!  Men tror ik rigtig på det.. Forventer stadig min menses.. Underlig følelse.. 

Tusind tak  det håber jeg virkeligt også!!  

Anmeld Citér

14. april 2015

Spirrevip

Stort tillykke! 

Anmeld Citér

14. april 2015

Chris87

Stort tillykke med spiren 

Anmeld Citér

14. april 2015

julielind

Den er flot positiv. stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.