Hej Alle samme..
Tusind tak for jeres søde omtanke, dejligt nogle tænker på en, selvom de ikke kender en...
Men lige som opfølgning på min dag....
Jeg tog på skadestuen ca 18.30 og var hjemme igen 24.. LAAAAANG aften... Nå men jeg fik lagt en halskrave på da jeg kom dertil, og skulel ligge med den indtil lægen tjekkede mig og det gik der så to timer med føren han kom... NÅ, men han trykkede og gjorde ved, og beroligede mig med intet var brækket, for så ville jeg ha fået ondt lige med det sammen ved sammenstødet med lastbilen... Men han valgt alligevel og sende mig til røngten, idet jeg havde ondt lige ved knoglen oppe i nakken... Deroppe lå jeg så 45 min ca inden jeg blev kaldt ind og skulle have taget billeder.. Det endte ud i en CT-scanning, og derefter blev jeg så kørt tilbage til skadestuen hvor jeg så kunne vente på de modtog det var røngten og kunen tage min ind igen... Det gik der vel omtrendt 1 time med... Men alt i alt.. Intet er sket og jeg slab med skrækken

Og dog, mine muskler var bare blevet meget spændte og jeg ville ha ondt længe, så jeg blev sat på smertestillende hver 6 time så længe jeg har ondt....
Så skrækken slap jeg med.. Dejligt....
Knus karina med mange smerter...
God dag alle sammen
Anmeld