HVad er jeres dag gået med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

KarinaIda

Hej Alle samme..

Tusind tak for jeres søde omtanke, dejligt nogle tænker på en, selvom de ikke kender en...

Men lige som opfølgning på min dag....

Jeg tog på skadestuen ca 18.30 og var hjemme igen 24.. LAAAAANG aften... Nå men jeg fik lagt en halskrave på da jeg kom dertil, og skulel ligge med den indtil lægen tjekkede mig og det gik der så to timer med føren han kom... NÅ, men han trykkede og gjorde ved, og beroligede mig med intet var brækket, for så ville jeg ha fået ondt lige med det sammen ved sammenstødet med lastbilen... Men han valgt alligevel og sende mig til røngten, idet jeg havde ondt lige ved knoglen oppe i nakken... Deroppe lå jeg så 45 min ca inden jeg blev kaldt ind og skulle have taget billeder.. Det endte ud i en CT-scanning, og derefter blev jeg så kørt tilbage til skadestuen hvor jeg så kunne vente på de modtog det var røngten og kunen tage min ind igen... Det gik der vel omtrendt 1 time med... Men alt i alt.. Intet er sket og jeg slab med skrækken  Og dog, mine muskler var bare blevet meget spændte og jeg ville ha ondt længe, så jeg blev sat på smertestillende hver 6 time så længe jeg har ondt....

Så skrækken slap jeg med.. Dejligt....

Knus karina med mange smerter...

God dag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

LineD

KarinaIda skriver:

Hej Alle samme..

Tusind tak for jeres søde omtanke, dejligt nogle tænker på en, selvom de ikke kender en...

Men lige som opfølgning på min dag....

Jeg tog på skadestuen ca 18.30 og var hjemme igen 24.. LAAAAANG aften... Nå men jeg fik lagt en halskrave på da jeg kom dertil, og skulel ligge med den indtil lægen tjekkede mig og det gik der så to timer med føren han kom... NÅ, men han trykkede og gjorde ved, og beroligede mig med intet var brækket, for så ville jeg ha fået ondt lige med det sammen ved sammenstødet med lastbilen... Men han valgt alligevel og sende mig til røngten, idet jeg havde ondt lige ved knoglen oppe i nakken... Deroppe lå jeg så 45 min ca inden jeg blev kaldt ind og skulle have taget billeder.. Det endte ud i en CT-scanning, og derefter blev jeg så kørt tilbage til skadestuen hvor jeg så kunne vente på de modtog det var røngten og kunen tage min ind igen... Det gik der vel omtrendt 1 time med... Men alt i alt.. Intet er sket og jeg slab med skrækken  Og dog, mine muskler var bare blevet meget spændte og jeg ville ha ondt længe, så jeg blev sat på smertestillende hver 6 time så længe jeg har ondt....

Så skrækken slap jeg med.. Dejligt....

Knus karina med mange smerter...

God dag alle sammen

Det var dejligt der ikke var noget brækket, men det er næsten lige før at muskelsmerter er værre!!!

Knus herfra! Og rigtig god bedring!

Anmeld

11. september 2009

KarinaIda

LineD skriver:

Det var dejligt der ikke var noget brækket, men det er næsten lige før at muskelsmerter er værre!!!

Knus herfra! Og rigtig god bedring!

Ja, det er dejligt der intet er brækket.. Men ja, muskelsmerter er værre end og brække noget...

Anmeld

11. september 2009

Mor til Frederic og Freya

KarinaIda skriver:

Min den startede med at jeg afleverede prinsessen i dagpleje, tog hjem, slappede af en time, for derefter og køre over og hente en veninde og så videre til Odense... Men men men.... så langt nåede vi aldrig, idet veninden og jeg blev torpederet af en lastbil, så rev hele forenden på bilen i stykker, og lavede en bule i kølerhjelmen.... Så nu når kæresten kommer hjem, skal jeg en tur på skadestuen og tjekkes, da jeg er begyndt og få rigtig mange smerter i ryg og nakke, rigtig øv...

Så hvordan er jeres dag gået? Forhåbentlig bedre end min...

Ej for en træls start på dagen...
Og godt der ikke var brækket noget eller lign, men av alligevel...

Har haft vagt fra kl 16 igår og til 6.00 i morges.. Men kørte kun til klokken lidt i 2... Så lige små 4 timers søn inden knægten skulle op og i dp. Og så var det hjem unde dynen igen...

Har lige været ude på stationen og afl papire og lastbil nøglen. Fik også lige pumpet luft i hjulene til løbevognen, så den er klar til i morgen tidlig...

Hvorfor er det lige egentlig at man også taber sig på babserne... Er øv øv tilbage i den 'store' A skål...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.