HVad er jeres dag gået med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. september 2009

KarinaIda

Min den startede med at jeg afleverede prinsessen i dagpleje, tog hjem, slappede af en time, for derefter og køre over og hente en veninde og så videre til Odense... Men men men.... så langt nåede vi aldrig, idet veninden og jeg blev torpederet af en lastbil, så rev hele forenden på bilen i stykker, og lavede en bule i kølerhjelmen.... Så nu når kæresten kommer hjem, skal jeg en tur på skadestuen og tjekkes, da jeg er begyndt og få rigtig mange smerter i ryg og nakke, rigtig øv...

Så hvordan er jeres dag gået? Forhåbentlig bedre end min...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

LineD

Hold da op for en forfærdelig dag du har haft!
Håber i er nogenlunde okay? Og at i er sluppet med skrækken!

Herhjemme er dagen gået med at bruge 2 timer på at skifte rem på tørretumbleren, bare for endelig at blive færdig og så brænder motoren sammen i den

Anmeld

10. september 2009

A.

ja men vi vågnede først 7.50 idag så det  var dejligt..kl 10 skulle mathinus til tandlægen og det gik bare fint dejligt at blive rost for hans bisser er bare fineja men så skulle vi lige hjemme og skifte tøj og afsted forbi mit arb så min chef kun lige ordne noget for min a-kasse kl 13 skulle vi begge to til lægen ja mathinus har desværre falsk stuberhoste og jeg kan næsten ikke gå da min fod driller afsted på spoteket efter gigt piller til mig og medicin til matti så lille tur ned i byen og så nu sidder vi hjemme og er i gang med at lave aftensmad

Anmeld

10. september 2009

KarinaIda

LineD skriver:

Hold da op for en forfærdelig dag du har haft!
Håber i er nogenlunde okay? Og at i er sluppet med skrækken!

Herhjemme er dagen gået med at bruge 2 timer på at skifte rem på tørretumbleren, bare for endelig at blive færdig og så brænder motoren sammen i den

Håber også jeg er sluppet med skrækken, og at smerterne bare er noget der "var der" i forvejen.. Eller hvad man skal sige.. Håber ikke jeg er kommen alt for meget til skade med min ryg og nakke...

Træls den brændte sammen, men det er jo desværre hvad der kan ske...

Anmeld

10. september 2009

TbCp

KarinaIda skriver:

Min den startede med at jeg afleverede prinsessen i dagpleje, tog hjem, slappede af en time, for derefter og køre over og hente en veninde og så videre til Odense... Men men men.... så langt nåede vi aldrig, idet veninden og jeg blev torpederet af en lastbil, så rev hele forenden på bilen i stykker, og lavede en bule i kølerhjelmen.... Så nu når kæresten kommer hjem, skal jeg en tur på skadestuen og tjekkes, da jeg er begyndt og få rigtig mange smerter i ryg og nakke, rigtig øv...

Aj for pokker da!!!! Det var da godt nok noget af en forskrækkelse!
Puha
Håber alt er ok.

MIn dag er gået noget mere rolig.
Op kl. 6.15. og spise morgenmad med Liva. 1. dagplejebarn kommer 7.15. og Liva kom i dagpleje en times tid efter.
Vi har bare leget og gået tur idag.
Hentede Liva da jeg havde fri kl. 15.30.
Har lagt en kage sammen til på lørdag.
Og i aften skal vi lige et smut ud til en veninde.
En meget rolig/kedelig dag.

Anmeld

10. september 2009

Harfeletten

KarinaIda skriver:

Puha, sikke en forskrækkelse , får da helt ondt i maven, på dine vegne.
Håber alt er ok - Og rigtig god bedring til dig

Jamen min dag er egentlig bare rendt afsted.
Emil vågnede kl. 08.30 (Go dreng) så han fik noget at spise, og faldte i søvn igen. Jeg greb chancen og hoppede bad, og så vågnede Emil igen 09.20.
Omkring middagstid kom min ældste storesøster på besøg, det var så hyggeligt. Hun var her i 2 timer, og vi fik bare snakket om vind og vejr - Lidt familie sladder
Så sov Emil og jeg et par timer på sofaen, og her til aften kiggede min veninde, og hendes 2årige datter forbi, en times tid - Så hyggeligt.
Så nu står den bare på afslapning, og en smule rengøring

Anmeld

10. september 2009

FrkC

KarinaIda skriver:

Puuh sikke en dag  Håber i er okey..

Jeg kunne sove "længe" idag, sku først op kl. 05:45 (står normalt op kl. 5) tog med min bus i skole i Skive.. Havde så timer fra 8-15:30 og så med bussen hjem igen  Var ik hjemme før kl. 17:45... Sikke en lang dag sys jeg.. Er så smadret og skal vist bare hyggeputte resten af aftenen..

Ha en god aften

Anmeld

10. september 2009

otlitrom

KarinaIda skriver:

Sikke en dag du har haft. Håber, som de andre også siger, at du er sluppet med skrækken.

Jeg stod op kl 5.50, gik i bad, lavede madpakker, spiste morgenmad med kæresten og sagde farvel til ham, da han endnu engang tager ud at rejse med jobbet. Og så cyklede jeg ned på stationen.
Kl 6.52 tog jeg bussen til mit praktiksted. (Læser til sgpl.) Mødte kl 07.05 og modtog rapport, og har derefter bare trisset rundt, udført mine opgaver, læst teori etc. indtil kl 15.
Kl. 15 tog jeg den forkerte bus hjem (Flot flot) og sad derfor i bussen 45 min, i stedet for 10.. Men hvorfor de har to busser med nr. 6, der kører på samme tid, men ikke samme rute, dét forbliver mig en gåde!
Kl. 17.30 tog jeg til spinning i 45 min, og nu sidder jeg hjemme. Har været i bad og overvejer, om jeg skal lave aftensmad. Er faktisk ikke sulten..
Om lidt skal jeg udfylde dagens madlog. Ved at jeg har rigeligt med Kcal i overskud, men jeg tror jeg sætter dem i "banken".
Aftenen skal bare stå i afslapningens tegn, har heldigvis lært at nyde de aftenener jeg har som "single"!!

Sjov tråd-idé. Din dag har bare ikke været så god. Desværre.. for at alt skal være som det er, og at "mine kollegaer" har givet dig gode svar på skadestuen!

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

Her har den egentlig bare stået på med at sove så meget så muligt... Er virkelig kvæstet...

Ellers har den ikke rigtig stået på noget...

Anmeld

10. september 2009

Sweet1978

Ej hvor grimt, det er sådan noget der kun skal ske for naboen....

Jamen jeg har haft en dejlig dag igen. Danielle bliver gerne afleveret ved 8 tiden. Så hjem og morgenrunde her og FB for sidste nyt.

Så har jeg gang i nogen projekter med opskriter og madplan - lang forklaring, men jeg er næsten færdig.

Så fik jeg gjort lidt rent, får gæster imorgen.

Så havde jeg aftaler med nogen børnehaver jeg skulle tjekke inden jeg sendte ønskeliste til pladsanvisnigen og ved hvilken en jeg helst vil ha til den tid.

Efter jeg hentede D var vi i fælleshaven med naboerne og det var superhyggeligt.

nu vil jeg i bad og i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.