KarinaIda skriver:
Min den startede med at jeg afleverede prinsessen i dagpleje, tog hjem, slappede af en time, for derefter og køre over og hente en veninde og så videre til Odense... Men men men.... så langt nåede vi aldrig, idet veninden og jeg blev torpederet af en lastbil, så rev hele forenden på bilen i stykker, og lavede en bule i kølerhjelmen.... Så nu når kæresten kommer hjem, skal jeg en tur på skadestuen og tjekkes, da jeg er begyndt og få rigtig mange smerter i ryg og nakke, rigtig øv...
Så hvordan er jeres dag gået? Forhåbentlig bedre end min...
Sikke en dag du har haft. Håber, som de andre også siger, at du er sluppet med skrækken.
Jeg stod op kl 5.50, gik i bad, lavede madpakker, spiste morgenmad med kæresten og sagde farvel til ham, da han endnu engang tager ud at rejse med jobbet. Og så cyklede jeg ned på stationen.
Kl 6.52 tog jeg bussen til mit praktiksted. (Læser til sgpl.) Mødte kl 07.05 og modtog rapport, og har derefter bare trisset rundt, udført mine opgaver, læst teori etc. indtil kl 15.
Kl. 15 tog jeg den forkerte bus hjem (Flot flot) og sad derfor i bussen 45 min, i stedet for 10.. Men hvorfor de har to busser med nr. 6, der kører på samme tid, men ikke samme rute, dét forbliver mig en gåde!
Kl. 17.30 tog jeg til spinning i 45 min, og nu sidder jeg hjemme. Har været i bad og overvejer, om jeg skal lave aftensmad. Er faktisk ikke sulten..
Om lidt skal jeg udfylde dagens madlog. Ved at jeg har rigeligt med Kcal i overskud, men jeg tror jeg sætter dem i "banken".
Aftenen skal bare stå i afslapningens tegn, har heldigvis lært at nyde de aftenener jeg har som "single"!!
Sjov tråd-idé. Din dag har bare ikke været så god. Desværre..

for at alt skal være som det er, og at "mine kollegaer" har givet dig gode svar på skadestuen!
Anmeld