Hvad siger I til den her test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2015

Jn81

Ja tog ovitrelle for 16 dage siden og inden da Gonal F, orgalutran og et klik ovitrelle i 5 dage..... Så de sidste 12 dage har jeg taget pergotimen... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

Jn81

Frunielsen81 skriver:

Ja jeg er på pergotime lige nu men det har jeg været ved alle mine behandlinger.... Så frygter jo selvfølgelig også at det bare er medicinen.... Men som sagt....

Pergotime HVER gang

negativ test nogle dage før testdag HVER gang

positiv test idag FØRSTE gang

Hov..... Lutinus selvfølgelig 

Anmeld Citér

16. april 2015

Holst85

Stort tillykke med testen..

Har selv ruget på to æg her fra 18/3 og test dag 1 april. Hcg hormonet stiger som det skal og skal scannes på onsdag.. Jeg tror nok først på det når jeg ser hjerteblink 

Anmeld Citér

16. april 2015

Jn81

Holst85 skriver:

Stort tillykke med testen..

Har selv ruget på to æg her fra 18/3 og test dag 1 april. Hcg hormonet stiger som det skal og skal scannes på onsdag.. Jeg tror nok først på det når jeg ser hjerteblink 

Ej hvor spændende... Så er du ligeså 14 dage længere henne end mig  Ja vi venter også med spænding til 7 ugers scanningen, hvor vi forhåbentlig ser hjerteblink  Og så de sidste fem uger inden NF, inden vi kan råbe det ud til verden 

Anmeld Citér

16. april 2015

Os&lilledig

Frunielsen81 skriver:

Hej de damer.

er helt ny  i det her forum men (desværre) ikke i behandlingsverdenen..... Jeg fik sat 2 æg op den 1april og ruger lige nu på de to (påske) æg.... Jeg har test dag og to dage og ventetiden er ulidelig.... Jeg prøvede at teste idag og testen viser som på billedet (hvis jeg kan finde ud af at oploade det rigtigt).... Hvad siger i til det?!? Skal lige siges at trods MANGE behandlinger har testen ALDRIG ALDRIG ALDRIG ser sådan ud.... Den har altid været helt hvid i test firkanten....

Jeg sidder stadig og smiler. Kan simpelhen ikke lade være med at smile/grine af at du var i tvivl.. Det er altså simpelhen for sødt og altså også lidt sjovt 

Anmeld Citér

16. april 2015

Jn81

Os&lilledig skriver:

Jeg sidder stadig og smiler. Kan simpelhen ikke lade være med at smile/grine af at du var i tvivl.. Det er altså simpelhen for sødt og altså også lidt sjovt 

Sådan kan man også se på det.... Men når man i 10 år har prøvet og prøvet og prøvet og man føler at det halve af Danmark har rodet i ens underliv, så er det satme susme sprøjtene fuldstændig syrealistisk at se to streger  Hi hi 

Anmeld Citér

16. april 2015

Os&lilledig

Frunielsen81 skriver:

Sådan kan man også se på det.... Men når man i 10 år har prøvet og prøvet og prøvet og man føler at det halve af Danmark har rodet i ens underliv, så er det satme susme sprøjtene fuldstændig syrealistisk at se to streger  Hi hi 

Det må være den mest vanvittige følelse at sidde med sådan en test efter så mange år..! Det var mere det at den er mega bragende positiv og søde dig så tænker "er den positiv"  Synes det er rigtig sødt og som sagt også lidt sjovt fordi Den  dårligt blive kan blive mere positiv end den er 

Anmeld Citér

17. april 2015

Jn81

Os&lilledig skriver:

Det må være den mest vanvittige følelse at sidde med sådan en test efter så mange år..! Det var mere det at den er mega bragende positiv og søde dig så tænker "er den positiv"  Synes det er rigtig sødt og som sagt også lidt sjovt fordi Den  dårligt blive kan blive mere positiv end den er 

Hi hi ved godt det ikke var ondt ment  men ja.... Det var fuldstændig syrealistisk og ikke gået op for os endnu... Det er en meget "mærkelig", men meget ventet, sætning at kunne sige "jeg er sgu gravid"  så man havde lidt svært ved at tro at den var positiv... Det var lidt sådan.. Jo den er god nok ikke? Det er da sådan den skal se ud? Jo jo det står på pakken 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.