Hvad siger I til den her test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
17 svar
17 synes godt om
13. april 2015

Jn81

Hej de damer.

er helt ny  i det her forum men (desværre) ikke i behandlingsverdenen..... Jeg fik sat 2 æg op den 1april og ruger lige nu på de to (påske) æg.... Jeg har test dag og to dage og ventetiden er ulidelig.... Jeg prøvede at teste idag og testen viser som på billedet (hvis jeg kan finde ud af at oploade det rigtigt).... Hvad siger i til det?!? Skal lige siges at trods MANGE behandlinger har testen ALDRIG ALDRIG ALDRIG ser sådan ud.... Den har altid været helt hvid i test firkanten....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

jenny4

Frunielsen81 skriver:

Hej de damer.

er helt ny  i det her forum men (desværre) ikke i behandlingsverdenen..... Jeg fik sat 2 æg op den 1april og ruger lige nu på de to (påske) æg.... Jeg har test dag og to dage og ventetiden er ulidelig.... Jeg prøvede at teste idag og testen viser som på billedet (hvis jeg kan finde ud af at oploade det rigtigt).... Hvad siger i til det?!? Skal lige siges at trods MANGE behandlinger har testen ALDRIG ALDRIG ALDRIG ser sådan ud.... Den har altid været helt hvid i test firkanten....

Stort tillykke

Anmeld Citér

13. april 2015

Gladiolus

Den ser da meget positiv ud  (kom stregen inden for "tidsrammen"??)...

Anmeld Citér

13. april 2015

moaren

Frunielsen81 skriver:

Hej de damer.

Velkommen til 

Tror da faktisk ikke den kan blive mere positiv end det der, så stort tillykke 

Anmeld Citér

13. april 2015

Os&lilledig

Den er da absolut helt vanvittig positiv.. Stort tillykke..! 

Anmeld Citér

13. april 2015

Jn81

Gladiolus skriver:

Den ser da meget positiv ud  (kom stregen inden for "tidsrammen"??)...

Ja efter 30-40 sekunder begyndte den og blev tydeligere og tydeligere.... Er også sindssygt glad men tør ikke håbe for meget da vi jo har MANGE mislykkedes forsøg bag os.... Så  Hvad der  Kanfor at mens ikke er kommet på onsdag når den endelige testdag er der..... 

Anmeld Citér

13. april 2015

FrkC

Har du fået hormoner under behandlingen ? De kan jo desværre godt påvirke resultatet ..  Tænker dog at når du er så tæt på reel testdag, ville den mon så være så tydelig hvis det var pga æl-sprøjte eller lignende ?! 

for at den er der !!!

Anmeld Citér

13. april 2015

Jn81

FrkC skriver:

Har du fået hormoner under behandlingen ? De kan jo desværre godt påvirke resultatet ..  Tænker dog at når du er så tæt på reel testdag, ville den mon så være så tydelig hvis det var pga æl-sprøjte eller lignende ?! 

for at den er der !!!

Ja jeg er på pergotime lige nu men det har jeg været ved alle mine behandlinger.... Så frygter jo selvfølgelig også at det bare er medicinen.... Men som sagt....

Pergotime HVER gang

negativ test nogle dage før testdag HVER gang

positiv test idag FØRSTE gang

Anmeld Citér

13. april 2015

FrkC

Frunielsen81 skriver:

Ja jeg er på pergotime lige nu men det har jeg været ved alle mine behandlinger.... Så frygter jo selvfølgelig også at det bare er medicinen.... Men som sagt....

Pergotime HVER gang

Håber og krydser alt hvad jeg kan  Der er jo i hvert fald ingen tvivl om at testen er superflot positiv !

Forsigtigt tillykke til jer 

Anmeld Citér

13. april 2015

Elgaard73

Pergotime HVER gang

Hvis du kun har fået Pergotime, og ikke en ægløsningssprøjte (det er kun den som kan påvirke en G-test), så tør jeg godt sige STORT tillykke. Den er da bragende positiv.

Edit : Nu læste jeg lige at det er æg, som du har fået lagt op, så det må jo være omkring 15-16 dage siden at du har fået ÆL sprøjte, så er ret sikker på at den ER ude af kroppen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.