Befamlet af gift mand:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg ved ikke, om jeg ville fortælle det til konen eller ej. Men jeg kan da lige love dig for, at enten jeg selv eller min mand ville tage en snak med ham og fortælle, at det var satme ikke i orden, og at det ALDRIG nogensinde kommer til at ske igen. Så får du måske også lidt afklaring. For ja, det er muligvis ikke i orden overfor hans kone - men det ved du jo reelt set ikke, om det er eller ej, hvis de har en (eventuelt stiltiende) aftale. Men du ved helt sikkert, at det var respektløst over dig, sin mand og jeres forhold.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer
Carina:-) skriver:

Jeg tænker at han bare var fuld og dum ,-ja han var et fjols osv men synes ikke du behøver gøre mere ved det. Hans kone ved det åbenbart godt og vores grænser er forskellige.

Fair nok at du føler dine grænser overskredet,men du vinder jo ingenting ved at blive ved med at træde rundt i det - så ham danser du bare ikke med næste gang :) 

Helt enig

Anmeld Citér

13. april 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Åh, ham kender vi vel allesammen i en eller anden version. Ligesom hende, der skaber drama, når hun er fuld, parret, der altid kommer op at skændes, ham der bliver hidsig osv. osv. Alle burde de holde sig fra de våde varer, når historien gentager sig om og om igen, men nogen lærer ikke af deres fejl. 

Jeg ville helt afgjort lade det passere og bestemt ikke gøre mere ud af det. Jeg vil ikke underkende, at du tydeligvis har oplevet det som meget voldsomt, men der er jo ingen alvorlig skade sket. I mine øjne gør det ikke nogen forskel for dig, at han er gift - mænd bør ikke gramse amok, uanset om de er gift eller singler - og jeg kan ikke se, hvad det skulle gøre godt for at fortælle det til konen. Hvad skal hun bruge den viden til? 

Ingen aner, om der var sket mere, hvis du ikke havde sagt stop, og nogen definerer flirt noget mere grænseoverskridende end andre, så jeg ville på ingen måde sidestille det med utroskab - bare med dårlig opførsel, som du satte en stopper for. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.