Jeg havde en super ubehagelig oplevelse i lørdags, da jeg var til en stor privatfest. Jeg kendte en del af dem, der var der, dog nogen mere perifert end andre. Der var en rigtig hyggelig stemning og alle dansede med alle. Jeg havde desværre ikke min kæreste med, da han var syg. På et tidspunkt danser jeg så med en flink fyr, som jeg kender (uden rigtig at være decideret venner) og pludselig begynder han at rage på mig! Jeg var selv rimelig fuld, så der gik lige et par sekunder inden, det rigtig gik op for mig hvad manden havde gang i. Jeg blev meget sur, skubbede ham væk og sagde tydeligt, at det bare ikke var okay! Bagefter blev jeg super ked af det, for jeg kender hans kone (igen uden at være rigtig gode venner). Hun var ikke med fordi, hun har termin om 4 uger. Og hun er bare så sød! Jeg har altid syntes, at de var så sødt et par, som bare virkede så glade for hinanden. Så jeg blev bare så paf! Jeg ved godt, at manden var virkelig fuld, men alligevel! At han kunne finde på det!
Jeg snakkede bagefter med et par stykker af deres venner, som sagde, at det ikke kom som nogen overraskelse, da det vist var sket et par gange før. Og i følge dem ved hans kone det godt. Så de var allesammen enige om at jeg ikke skulle tage mig af det. Men det var bare så grænseoverskridende for mig og jeg var så ked af det, så jeg tog hjem til min kæreste og fortalte ham hvad der var sket.
Nu 2 dage efter er jeg stadig ked af det og har det skidt. Jeg føler mig så beskidt og føler på en måde at jeg skylder hans kone, at fortælle hende hvad der skete. På den anden side, så siger deres venner, som jeg snakkede med, at jeg skal blande mig udenom. At hun kender ham og ved hvordan han er. At det er deres egen sag. Og måske har de ret. Hvis det virkelig er sådan, de har valgt at leve deres liv, har jeg vel ingen ret til at dømme eller blande mig.
Jeg har det bare stadig rigtig dårligt med det hele, men prøver at overbevise mig selv om, at det ikke var min skyld. Jeg havde bare brug for at få det ud til andre end min kæreste, som naturligvis mest af alt bare er tosset på manden og har lyst til at tage en alvorssnak med ham.
Anmeld
Citér