Anonym skriver:
Hihi. Kunne være jeg skulle det, men jeg er jo vant til at leve med det og så kan jeg jo heller ikke gøre noget ved det :-) men det er blot derfor jeg selv er ekstra bange for solen i graviditeten :-) ud over kræft osv. Men hvis det ikke passer, så det da befriende til sommer. Ud over jeg helst ikke vil have flere selv heller.
Jeg bruger selv solfaktor 50 og solbader meget sjældent, men jeg ville stadig dobbelttjekke rigtigheden af den information, hudlægen gav dig. Du skal jo ikke være unødigt bekymret :-) Hvis det er større pigmentpletter (som i plamager) så ville jeg i øvrigt få dem tjekket igen. Jeg har en bekendt, der har det, fordi han mangler et stof i kroppen, og det er videnskabeligt linket til risikoen for alzheimers senere hen i livet. Jeg er ikke ekspert og kan ikke huske, hvad lidelsen hedder (muligvis vitiligo?), men det skader vel ikke at høre din læge om det, for man kan faktisk afhjælpe risikoen for alzheimers vha sprøjter. Undskyld hvis jeg bekymrer dig - kom bare pludselig til at tænke på det.
Anmeld
Citér