Spraytan og negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2015

Anonym trådstarter

Hej.

jeg ville blot høre (da jeg skal til et meget fint arrangement), om man må bruge Spraytan den ene gang i graviditeten? :-) 

jeg vil under ingen omstændigheder kunne finde på at tage sol. Så ville blot høre om andre havde gjort det? Er der nogen beviser for, om det er skadeligt?

Hvis jeg nu har negle som er færdig og skal limes på med neglelim. Er det så forfærdeligt? Andre der har gjort dette. Kan kun læse at folk har fået gelenegle. Ved bare ikke om lim er bedre eller værre, da geleneglene også Limes på først. 

Ikke personlige meninger og pegefingre tak. Gerne beviser.

vil dog gerne høre om andre har prøvet eller gjort det? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

jenny4

Anonym skriver:

Hej.

jeg ville blot høre (da jeg skal til et meget fint arrangement), om man må bruge Spraytan den ene gang i graviditeten? :-) 

jeg vil under ingen omstændigheder kunne finde på at tage sol. Så ville blot høre om andre havde gjort det? Er der nogen beviser for, om det er skadeligt?

Hvis jeg nu har negle som er færdig og skal limes på med neglelim. Er det så forfærdeligt? Andre der har gjort dette. Kan kun læse at folk har fået gelenegle. Ved bare ikke om lim er bedre eller værre, da geleneglene også Limes på først. 

Ikke personlige meninger og pegefingre tak. Gerne beviser.

vil dog gerne høre om andre har prøvet eller gjort det? :-)

Det handler vel om de stoffer der er i sprayen og om de kan være skadelige for fostret. Og der tror jeg også der kan være forskel på hvor langt du er henne.. 

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Det handler vel om de stoffer der er i sprayen og om de kan være skadelige for fostret. Og der tror jeg også der kan være forskel på hvor langt du er henne.. 

Jeg er omkring 10-11 uger henne der. :-)

Anmeld Citér

12. april 2015

jenny4

Anonym skriver:

Jeg er omkring 10-11 uger henne der. :-)

Okay. Nu bad du jo ikke om personlige meninger, men får lige en alligevel �� Hvis det var mig ville jeg sikre mig, at der ikke var nogen skadelige stoffer i - og var der det så ville jeg springe farven over. Især når du ikke er længere henne da det jo er i denne fase at baby bliver dannet og derfor også er mere modtagelig overfor de skadelige stoffer. 

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Det er okay. Mere de der pegefingre som i, er du egoistisk og dum osv. For det er jeg selvfølgelig ikke :-) det er jo derfor jeg spørg. :-) 

hvor kan man finde en liste med stoffer der ikke må være i? :-)

Anmeld Citér

12. april 2015

Mor Christa

Tag en snak med dem der ville tanne dig :-) de ved vel hvad der er i �� ift negle, så brugte jeg selv pålimede negle et par gange i løbet af mine graviditeter :-)

Anmeld Citér

12. april 2015

BinaMor

alt med måde og følg din mavefornemmelse.

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Ville gøre det hjemme :-) denne her. 

Ja det rigtigt. Har jeg også altid synes selv. Men efter jeg mistede sidst, er jeg mere nervøs. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. april 2015

Anna2706

Jeg har ikke selv prøvet spray tan men når jeg skal have lidt ekstra farve, gør jeg det selv med en selvbruner uden parabener og parfume. Nu er jeg godt nok ikke gravid men da jeg var, brugte jeg også selvbruner nogle gange og fik en enkelt gang lavet gelenegle  

Undersøg om du kan finde en der laver spray tan men uden parabener og parfume, det ville jeg gøre Med hensyn til neglene, go for it, tror ikke der sker noget ved det 

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Anna2706 skriver:

Jeg har ikke selv prøvet spray tan men når jeg skal have lidt ekstra farve, gør jeg det selv med en selvbruner uden parabener og parfume. Nu er jeg godt nok ikke gravid men da jeg var, brugte jeg også selvbruner nogle gange og fik en enkelt gang lavet gelenegle  

Undersøg om du kan finde en der laver spray tan men uden parabener og parfume, det ville jeg gøre Med hensyn til neglene, go for it, tror ikke der sker noget ved det 

Tak for svar :-) ja det må jeg lige gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.