"Ufrillig" graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
21 svar
12 synes godt om
11. april 2015

Anonym trådstarter

Hej. 

Er der nogen herinde der har prøvet at blive gravide på ppiller? Jeg er nemlig bange for at jeg kunne være blevet gravid. 

Jeg har ikke haft min "mens" længe, da jeg de sidste 2 gange har sprunget over da den lå meget ubelejligt grundet personlige årsager. Jeg har ikke altid været helt god til at tage mine ppiller på nøjagtigt samme tidspunkt hver dag, men højst med et par timers mellemrum. Nu døjer jeg med kvalme, halsbrand og oppustethed, og så er jeg bare SÅ træt... og det har stået på i et par uger nu.. men det virker også bare lidt latterligt at tage en graviditetstest, hvis det lyder til at være helt ude i hampen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2015

hmg86

Jeg blev gravid på p-piller.. første tegn var udebleven mens..

Anmeld Citér

11. april 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Jeg blev gravid på p-piller.. første tegn var udebleven mens..

Jeg må vente de sidste par dage her og se om mens kommer som sædvanlig... jeg synes bare at det er mærkeligt at de gener kommer lige pludselig, når jeg aldrig har døjet med det før 

Anmeld Citér

12. april 2015

amkjaer

Jeg er også blevet gravid på ppiller uden at have taget dem forkert.

Syntes bestemt du burde teste nu i stedet for at fortsætte flere dage på ppiller og se tiden an, det er  jo ikke ligefrem super godt for baby hvis du evt skal beholde at tage ppiller mens man er gravid

Anmeld Citér

12. april 2015

FruStolpe

Jeg synes da i den grad du bør få testet.. P-piller er ikke 100% sikre, det er kun afholdenhed 

Ingen grund til at vente 

Anmeld Citér

12. april 2015

HappyOne

Jeg er p pille barn og blevet gravid på p piller 2 gange 

Anmeld Citér

12. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg lader være med at tage ppiller idag, og så render jeg ned efter en test imorgen eftermiddag... det er nok det sikreste  jeg synes bare at det er skræmmende, at så mange bliver gravide på ppiller! Og normalt bruger vi dobbelt beskyttelse, det er sjældent at vi har sex uden kondom...

Anmeld Citér

12. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg må vente de sidste par dage her og se om mens kommer som sædvanlig... jeg synes bare at det er mærkeligt at de gener kommer lige pludselig, når jeg aldrig har døjet med det før 

Det er ikke sundt at springe pauserne over. Kroppen har brug for pause i hormonerne og for at udskille livmoderens slimhinde. Dine symptomer skyldes sikkert de manglende pauser.

Anmeld Citér

12. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg lader være med at tage ppiller idag, og så render jeg ned efter en test imorgen eftermiddag... det er nok det sikreste  jeg synes bare at det er skræmmende, at så mange bliver gravide på ppiller! Og normalt bruger vi dobbelt beskyttelse, det er sjældent at vi har sex uden kondom...

Det er MEGET få kvinder der bliver gravide på p-piller hvis de tager dem regelmæssigt. Og et par timer fra eller til er stadig regelmæssigt.

Anmeld Citér

12. april 2015

lineog4

Jeg er 2 gange blevet gravid på p piller, men der var begge gange en grund. 1. Gang havde jeg glemt 2 piller. 2. Gang havde jeg roskilde syge og vil tro en eller to af pillerne er røget op igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.