Hvornår følte i noget for baby i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
19 svar
7 synes godt om
11. april 2015

Anonym trådstarter

Hej, jeg har tænkt på noget længe nu. min kæreste ELSKER allerade vores baby dreng i maven. Hvilket er jo vildt dejligt!!

men jeg føler bare ikke noget endnu? Er det bare mig der er mærkelig? (Det er mit største ønske at få et barn) men synes bare det er mærkeligt han føler noget, og hvor jeg ikke gør..og jeg bærer jo også rundt på baby 

Hvornår begyndte i at "elske"-"holde af" foster/baby i maven?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej, jeg har tænkt på noget længe nu. min kæreste ELSKER allerade vores baby dreng i maven. Hvilket er jo vildt dejligt!!

men jeg føler bare ikke noget endnu? Er det bare mig der er mærkelig? (Det er mit største ønske at få et barn) men synes bare det er mærkeligt han føler noget, og hvor jeg ikke gør..og jeg bærer jo også rundt på baby 

Jeg er 15+3 i dag

Anmeld Citér

11. april 2015

MysteriousAngel

Så snart jeg stod med den positive test. Alle 3 gange. 

Anmeld Citér

11. april 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Fra de to streger på testen elskede jeg tanken om baby i maven. Da vi 14+0 fik kønnet af vide så ELSKEDE jeg vores lille dreng og kunne begynde at forholde mig til ham <3

Anmeld Citér

11. april 2015

Berta

Da han kom ud!

Anmeld Citér

11. april 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Der gik nogle dage fra jeg fødte....

Jeg skulle lige "vænne" mig til at have blevet mor og lære hende at kende....

Anmeld Citér

11. april 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen! Det er rigtig dejligt at høre, at det er forskelligt fra person til person 

Anmeld Citér

11. april 2015

God-mor

Anonym skriver:

Elskede hende fra da jeg så hendes lille hjerte banke til en scanning 6+6

Anmeld Citér

11. april 2015

Stimap

Altså den følelse af at elske mit barn, den har jeg ikke endnu (er 41+1) og tror først det kommer i det øjeblik han ligger på mit bryst... 

Selvfølgelig holder jeg af mit barn og har siden jeg stod med graviditetstesten ville gøre alt og kæmpe alt hvad jeg kunne for mit barn.. Men det hele virker stadig lidt fiktivt og for mig føles han lidt som min usynlige ven  Jeg aner ingenting om ham og ved ikke hvilket menneske der gemmer sig derinde..

Men selvom jeg ikke "elsker" mit barn endnu, så føles det helt fantastisk at vide man snart er mor og  det er et af mit livs største gaver! Jeg føler kærlighed, en enorm kærlighed... 

Anmeld Citér

11. april 2015

ErDetSnartNU

Jeg er 9+6 med et ønskebarn, som tog 8 måneder at lave. Selvom det er et ønskebarn, så synes jeg det er meget svært at forholde sig til, og mine følelser for det handler mest om bekymring for, at fosteret ikke går til. Jeg troede store følelser først kommer når vi har været over NF (og nok også en kønsscanning i uge 15) så vi ved, at den har det godt derinde og bedre kan forholde os til ham/hende �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.