Så fik Emil dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Godt at det er gået godt... Men sikke en modbydelig læge....

Håber Emil har det fint efter omstændighederne...

Kram...

Tror jeg, han ligger og sover nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Tror jeg, han ligger og sover nu

Dejligt...  

Anmeld

10. september 2009

anna-jonas

Lille dejlige Emil............og Theo. Ida fik Thea, da hun var i narkose til MR-scanningen..................men Anna har taget ejerskab over den.*S*

Susanne, for dælen.......hvorfor sagde du ikke noget til den dumme læge??? Du plejer da ikke at være mundlam...............sådan behandler man ikke små børn, og heller ikke deres forældre. Det er helt uacceptabelt. Det kan godt være at det er en hverdagsbegivenhed for ham, og ren rutine. Men det er det FANDME ikke for hverken Emil og jer. *FNYSER ILD UD AF NÆSEBORENE*. Den eneste måde, at sådan noget kan undgåes, er simpelthen at sige fra............og stille krav. Det er jo lægen der er der for jeres skyld, og ikke omvendt. Desværre er det ikke alle inden for sundhedssektoren der har forstået det.

Knus til bette tapre Emil.

Anmeld

10. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Lille dejlige Emil............og Theo. Ida fik Thea, da hun var i narkose til MR-scanningen..................men Anna har taget ejerskab over den.*S*

Susanne, for dælen.......hvorfor sagde du ikke noget til den dumme læge??? Du plejer da ikke at være mundlam...............sådan behandler man ikke små børn, og heller ikke deres forældre. Det er helt uacceptabelt. Det kan godt være at det er en hverdagsbegivenhed for ham, og ren rutine. Men det er det FANDME ikke for hverken Emil og jer. *FNYSER ILD UD AF NÆSEBORENE*. Den eneste måde, at sådan noget kan undgåes, er simpelthen at sige fra............og stille krav. Det er jo lægen der er der for jeres skyld, og ikke omvendt. Desværre er det ikke alle inden for sundhedssektoren der har forstået det.

Knus til bette tapre Emil.

Nej plejer at sige noget, men tror simpelhen jeg for det første blev mundlam over at han kunne finde på det og så fordi Emil så virkelig skræmt ud så jeg fik travlt med at give ham hans sut og så ligesom gøre så han fik fokus på mig så han ikke begyndte at skrige, kunne se på ham at det var godt på vej så det gik lidt stærkt.

Emil har allerede giver Theo en krammer eller 10 i dag. Han er lidt hænge og bliver ked af det hver gang han ikke kan se mig. Mors lille dreng

Anmeld

10. september 2009

Zelania

Godt det er overstået! Sikke en ufirstående læge! Sådanbehandler man da ikke hverken børn eller forældre!! FNYS

Håber han har det bedre når han vågner igen

Anmeld

10. september 2009

Vingummien

Zelania skriver:

Godt det er overstået! Sikke en ufirstående læge! Sådanbehandler man da ikke hverken børn eller forældre!! FNYS

Håber han har det bedre når han vågner igen

Håber jeg også. Han små pylre lidt i søvne kan jeg høre

Anmeld

10. september 2009

Barbamama

Ej jeg er da helt vildt ked af at høre at det var en så voldsom oplevelse for jer. Nogle læger er sgu ikke rigtig kloge... Jeg håber virkelig det hjælper ham

Anmeld

10. september 2009

Jules

Hvor dejligt at hører det gik godt!
Sikke et fjols af en læge...den opførsel kan han ikke være bekendt...

Anmeld

10. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Hvor dejligt at hører det gik godt!
Sikke et fjols af en læge...den opførsel kan han ikke være bekendt...

Nej det syntes jeg heller ikke

Anmeld

11. september 2009

Dictes mor

Åh lille mus. Hvordan går det med ham nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.