Brunt udflåd og hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Godt så ! Håber hun vil ud af sig selv inden!

Håber jeg virkelig os! Min kæreste tror hun kommer inden Tirsdag fordi slimproppen er gået og jeg stadig har det der brune slim .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

Håber jeg virkelig os! Min kæreste tror hun kommer inden Tirsdag fordi slimproppen er gået og jeg stadig har det der brune slim .

Jeg synes nu også at det lyder til at være lige oppe over! Men det er jo (desværre) så forskelligt fra graviditet til graviditet!

Anmeld Citér

12. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Jeg synes nu også at det lyder til at være lige oppe over! Men det er jo (desværre) så forskelligt fra graviditet til graviditet!

Ja, bare man vidste nu er det nu, men næh nej man skal lige gå og være utålmodig først

Har os sådan lidt mellem mine ben og under mine baller 

Anmeld Citér

12. april 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

Ja, bare man vidste nu er det nu, men næh nej man skal lige gå og være utålmodig først

Har os sådan lidt mellem mine ben og under mine baller 

Det er nok Lillepigen der kryber længere ned i bækkenet :-) det kan give nogle stærke jag. 

Anmeld Citér

12. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Det er nok Lillepigen der kryber længere ned i bækkenet :-) det kan give nogle stærke jag. 

Håber! Krydser så meget for at hun vil komme inden Tirsdag .

Anmeld Citér

12. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Har lige læst, at blodigt og brunt slim kan være skyld i at livmodermunden åbner sig . Ved godt det er ondt at læse men kan ik lade vær 

Anmeld Citér

12. april 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

Har lige læst, at blodigt og brunt slim kan være skyld i at livmodermunden åbner sig . Ved godt det er ondt at læse men kan ik lade vær 

Haha! Kender det godt - gjorde det selv konstant! Ja-  det er jo optakt til fødsel :-) 

Du er sikkert lidt åben og minimal livmoderhals tilbage.. :-) 

Anmeld Citér

12. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Haha! Kender det godt - gjorde det selv konstant! Ja-  det er jo optakt til fødsel :-) 

Du er sikkert lidt åben og minimal livmoderhals tilbage.. :-) 

I Fredags havde jeg en halv cm tilbage af livmoderhalsen . Så håber at det er optrak til fødslen.

Anmeld Citér

12. april 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

I Fredags havde jeg en halv cm tilbage af livmoderhalsen . Så håber at det er optrak til fødslen.

Det e det. Kroppen gør sig klar :-) fedt! Jo længere tid kroppen gør sig klar, jo "nemmere" går det når veerne tager til, fortalte min jm :-)

Anmeld Citér

12. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Det e det. Kroppen gør sig klar :-) fedt! Jo længere tid kroppen gør sig klar, jo "nemmere" går det når veerne tager til, fortalte min jm :-)

Så må det gerne ske inden Tirsdag . Glæder mig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.