Brunt udflåd og hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2015

Steffecph

Sådan var det også her.. Jeg nåede faktisk at smide mit trusseindlæg, hvorefter det så kom igen et par timer senere - det fortsatte til jeg havde født efter vandet var blevet taget. Det er helt normalt :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2015

April-baby

Steffecph skriver:

Sådan var det også her.. Jeg nåede faktisk at smide mit trusseindlæg, hvorefter det så kom igen et par timer senere - det fortsatte til jeg havde født efter vandet var blevet taget. Det er helt normalt :-)

Så det kan godt være optræk til noget? (: 

får tit af vide at brunt udflåd kan være blod med i ens normale udflåd, men ville lige være sikker (: 

Anmeld Citér

11. april 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

Krydser for det er opstart så .

sjovt ord for det, tænkte lige. Hyggeveer? Hvordan kan veer være hyggelige .

Hahaha , jeg lå på sofaen og så serier , spiste slik og havde bitte små veer - det var faktisk hyggeligt ;-) 

men knap så hyggeligt efter en 5 timer :-D 

Anmeld Citér

11. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Hahaha , jeg lå på sofaen og så serier , spiste slik og havde bitte små veer - det var faktisk hyggeligt ;-) 

Vil dog ik spise slik, det kan min mave ik klare om morgen . Måske en gåtur med hunden kan sætte skub i det

Anmeld Citér

11. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mor Christa skriver:

Hyggeveer 

Haha, jeg var helt færdig af grin da jeg læste det

Anmeld Citér

11. april 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

Vil dog ik spise slik, det kan min mave ik klare om morgen . Måske en gåtur med hunden kan sætte skub i det

Hehe slik om morgenen er måske heller ikk det smarteste ;-) 

gik også i bad inden vi kørte på sygehuset - det var dejlig afslappende. Jo mere man slapper af under veerne, jo hurtigere går det typisk. 

En gåtur med hund, op og ned af trapper, sex, nuller brystvorter - det er de råd jeg fik :-D hehe

Anmeld Citér

11. april 2015

Mor Christa

EBK skriver:

Hyggeveer 

Haha, jeg var helt færdig af grin da jeg læste det

Hahaha, jamen de der første spæde veer, der ikk rigtig gør ondt og sådan.. Hyggeveer :-D 

Anmeld Citér

11. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Hehe slik om morgenen er måske heller ikk det smarteste ;-) 

gik også i bad inden vi kørte på sygehuset - det var dejlig afslappende. Jo mere man slapper af under veerne, jo hurtigere går det typisk. 

En gåtur med hund, op og ned af trapper, sex, nuller brystvorter - det er de råd jeg fik :-D hehe

Har ikke veer, tror jeg , men en gå tur med hunden skader jo aldrig . Sex virker bestemt ikke her. Kæresten sagde mindst to gange om dagen . Men ingenting! :/

Anmeld Citér

11. april 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

Har ikke veer, tror jeg , men en gå tur med hunden skader jo aldrig . Sex virker bestemt ikke her. Kæresten sagde mindst to gange om dagen . Men ingenting! :/

Sex virkede heller ikke her..

brystvorte-nulring virker til at få plukkeveer.. Og de kan så blive til opstartsveer .. Lidt underligt :p men ja.. Ud og gå! Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

11. april 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Sex virkede heller ikke her..

brystvorte-nulring virker til at få plukkeveer.. Og de kan så blive til opstartsveer .. Lidt underligt :p men ja.. Ud og gå! Krydser fingre for dig!

Min krop vil bare ikke føde! :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.