Aaarrgghhhh, det klør....!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Jules

Du skal insistere på at få taget en blodprøve... Hvis det er graviditetskløe kan det være farligt for dit barn.
Fik det selv... Dog i uge 39. Jeg blev sat igang samme dag som jeg fik konstateret det....  men ja jeg var kun 3 dage fra termin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

bette

det kunne også være fnat.. det klør som en i helvede og man bliver total vanvittig af det.. det er allerværst på hænderne.. synes jeg ihvertfald da jeg havde det

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Brumbassen skriver:

Hva F***** er det der sker, det klør ALLE vejne..!!!
Det er specielt arme, ben, fødder og hænder, jeg er ved at blive sindssyg.

Der er egentlig ikke noget at se, vi har ikke nogen dyr óg jeg vasker i sådan noget neutral vaskepulver. Lægen siger jeg bare skal ladevære med at klø, men det er s**** næmmere sagt end gjort..!!!

Har andre prøvet det samme og hva gjorde i??

Knus Natasha 34+1

Det kan også ganske simpelt være skiftende vejrforhold.... Jeg får nogle gange kløe over hele kroppen, når vejret bliver ved at skifte...

hvis det spreder sig til hovedbunden, kan du bruge en shampoo fra apoteket der hede selenol 2,5 % den er ret god..... men det er desværre kun til håret....

Anmeld

10. september 2009

Brumbassen

UPDATE:
Jeg var til jordmoder idag kl 16, og der blev der bestilt en akut blodprøve tid til imorgen, da hun var bekymret for det var mine levertal

Må indrømme jeg er en smule nervøs, så kryds lige fingere for det IKKE er det...!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.