Aaarrgghhhh, det klør....!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. september 2009

Brumbassen

Hva F***** er det der sker, det klør ALLE vejne..!!!
Det er specielt arme, ben, fødder og hænder, jeg er ved at blive sindssyg.

Der er egentlig ikke noget at se, vi har ikke nogen dyr óg jeg vasker i sådan noget neutral vaskepulver. Lægen siger jeg bare skal ladevære med at klø, men det er s**** næmmere sagt end gjort..!!!

Har andre prøvet det samme og hva gjorde i??

Knus Natasha 34+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

LauraLW

Brumbassen skriver:

Der er egentlig ikke noget at se, vi har ikke nogen dyr óg jeg vasker i sådan noget neutral vaskepulver. Lægen siger jeg bare skal ladevære med at klø, men det er s**** næmmere sagt end gjort..!!!

Knus Natasha 34+1

Nu er det ikke sikkert det er det, men:
1: Prøv at skifte væk fra neutral produkter. Der er nogle der ikke kan tåle dem, selvom de er mærket med det ene og det andet.
2: Har selv prøvet noget lign/og har det stadig, og min læge mente at det var kontakt eksem.... ikke forstået sådan at du har rørt ved noget giftigt, men at huden ikke længere producerer den nødvendige fedt og dermed bliver tør, kløende etc. Han sagde at jeg skulle/skal minimere (nærmest helt undlade) at bruge cremer, sæbe(det kan man jo ikke undvære), læbepomade, parfume etc. Og at det jeg brugte skulle være uden parfume etc., så vil huden nemlig blive nødt til selv at tilføre den fugt7fedt som cremerne ellers ville gøre.

Håber du finder ud af det, men prøv i hvert fald at skifte væk fra neutral produkterne.

Laura

Anmeld

10. september 2009

Brumbassen

LauraLW skriver:

Nu er det ikke sikkert det er det, men:
1: Prøv at skifte væk fra neutral produkter. Der er nogle der ikke kan tåle dem, selvom de er mærket med det ene og det andet.
2: Har selv prøvet noget lign/og har det stadig, og min læge mente at det var kontakt eksem.... ikke forstået sådan at du har rørt ved noget giftigt, men at huden ikke længere producerer den nødvendige fedt og dermed bliver tør, kløende etc. Han sagde at jeg skulle/skal minimere (nærmest helt undlade) at bruge cremer, sæbe(det kan man jo ikke undvære), læbepomade, parfume etc. Og at det jeg brugte skulle være uden parfume etc., så vil huden nemlig blive nødt til selv at tilføre den fugt7fedt som cremerne ellers ville gøre.

Håber du finder ud af det, men prøv i hvert fald at skifte væk fra neutral produkterne.

Laura

Så tror man lige man er smart, fordi man skifter til neutral produkter.. Men nææææ nej

Hmm så prøver jeg at lade alle produkter ligge, hva brugte du så til at vaske dig med i badet?? Jeg bruger og har altid brugt Sanex, er det ok tror du?

Anmeld

10. september 2009

Valle81

Brumbassen skriver:

Knus Natasha 34+1

Der er også noget der hedder graviditetskløe:0)

Se disse:

http://babyinfo.dk/graviditetskloee.36.ahtml

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/komplikationer/leverbetinget-graviditetskloe.htm

https://www.baby.dk/videnom/4p104/graviditet-graviditetskloee.aspx

Håber det hjælper lidt:0)

Anmeld

10. september 2009

LauraLW

Brumbassen skriver:

Så tror man lige man er smart, fordi man skifter til neutral produkter.. Men nææææ nej

Hmm så prøver jeg at lade alle produkter ligge, hva brugte du så til at vaske dig med i badet?? Jeg bruger og har altid brugt Sanex, er det ok tror du?

Er det startet efter du skiftede?

Og kom også i tanke om det Valle skriver, nemlig kløe på grund af hormoner i forbindelse med graviditet.

Tror bare du skal bruge andre "neutrale" produkter, hvis du forstår :-)

Men igen, det er jo ikke sikkert det er det...

Anmeld

10. september 2009

sarahb

hvis du har meget kløe skal du tjekkes via blodprøve ved lægen... Ring evt og hør dem ad..

Anmeld

10. september 2009

ann-kristina

Ja op til lægen og have taget blodprøver. Du skal altså have tjekket dine levertal. Og hvis han ikke vil se dig, så ring til fødegangen...

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

Mon ikk det er graviditetskløe... Det er modbydeligt at have...

Anmeld

10. september 2009

tascia

graviditetskløe er mit bud, og tag en snak med din læge om det!

http://www.dsog.dk/files/Graviditetskloee.htm

Anmeld

10. september 2009

Maise

Ja graviditeteskløe er et fint bud, men du skal da lige være obs. på du ikke har svangerskabsforgiftning. Der er et af tegnene kløe på kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.