5 år. (om natten natblee eller ikke)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Den der alarm våd ligger er det ikke en man kan købe??

Ved det ikke ved bar min lillebror fik en gennem kommunen, fra han var 8 til han stoppede som 13 årig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

Anonym trådstarter

Okay... Tak for jeres meninger om det...

Anmeld Citér

10. april 2015

alenemor42

Ej hun er kun 5 år...... det ville da være synd at lave et kæmpe problem ud af det endnu...... giv hende en nat ble på 

Ikke alle er lige hurtige til At blive tørre om natten

Anmeld Citér

10. april 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg har en datter som er 5- Halvt år 

Hun mærker ikke rigtig til at hun skal tisse om natten. Så det er forholdsvis tit der skal nyt sengetøj på.og nyt lag på. Sengen. Hun går på toilet inden hun skal sove. Og når jeg går i seng et par timer efter  får jeg hende på toilet. Hun sover stadig når hun bliver sat på toilettet. Synes det er så svært at skylle bære  hende. /følge hende på toilet når hun sover. Og alligevel tisser hun på toilettet når jeg får hende der ud. 

Men hun tisser. Stadig i sengen om natten. 

Hvad havde i gjort.  Skal jeg købe natbleer til hende så hun kan få sådan en på om natten. Jeg orker ikke at skal endnu engang midt om natten få hende på toilet.  Synes det er hårdt nok i forvejen. 

Åh ja det lyder lidt besværligt.... min datter er godt nok ikke så stor som din - hun er knap 4.... og hun har Rema1000's de største buksebleer på om natten.... hun tisser også rigtig meget om natten uanset om hun kommer på toilet inden putning eller ej.... jeg er spændt på hvornår hun stopper med det (hvis hun gør det) Men synes da du skal prøve med ble først inden noget andet, hvis din datter vil have den på....

Anmeld Citér

10. april 2015

FruK

alenemor42 skriver:

Ej hun er kun 5 år...... det ville da være synd at lave et kæmpe problem ud af det endnu...... giv hende en nat ble på 

Ikke alle er lige hurtige til At blive tørre om natten

Meget enig. 

Min største tissede også om natten til han var over 5. Jeg lod ham bare have ble på. Lige pludselig kom det af sig selv. Synd at gøre det til et problem når hun kun er 5. 

Anmeld Citér

10. april 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Okay... Tak for jeres meninger om det...

Køb billige bleer fra Rema. 

Anmeld Citér

10. april 2015

B&J

Vores søn bruger stadig ble og han tisser nogle gange i bleen og nogle gange ikke, men så er det også kun 1 gang. Men jeg var vådlægger da jeg var lille så det kan han nemt også komme til. Men han bruger stadig ble. Men om dagen er han 100% tør og gør det ene og det andet på wc uden problemer 

Anmeld Citér

10. april 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg har en datter som er 5- Halvt år 

Hun mærker ikke rigtig til at hun skal tisse om natten. Så det er forholdsvis tit der skal nyt sengetøj på.og nyt lag på. Sengen. Hun går på toilet inden hun skal sove. Og når jeg går i seng et par timer efter  får jeg hende på toilet. Hun sover stadig når hun bliver sat på toilettet. Synes det er så svært at skylle bære  hende. /følge hende på toilet når hun sover. Og alligevel tisser hun på toilettet når jeg får hende der ud. 

Men hun tisser. Stadig i sengen om natten. 

Hvad havde i gjort.  Skal jeg købe natbleer til hende så hun kan få sådan en på om natten. Jeg orker ikke at skal endnu engang midt om natten få hende på toilet.  Synes det er hårdt nok i forvejen. 

Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor. Men her i region sjælland er der muligheden for at man kontakter børneinkontinens klinikken, og det kan man gøre uden om læge og uden henvisning. 

Vi var afsted med vores pige da hun var 3½ fordi hun kun ville lave lort med ble på. De tager det super seriøst, og er meget dygtige. 

Måske det kunne være en mulighed for jer, bare for at sikre jer at alt er som det skal være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.