5 år. (om natten natblee eller ikke)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
17 svar
9 synes godt om
10. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har en datter som er 5- Halvt år 

Hun mærker ikke rigtig til at hun skal tisse om natten. Så det er forholdsvis tit der skal nyt sengetøj på.og nyt lag på. Sengen. Hun går på toilet inden hun skal sove. Og når jeg går i seng et par timer efter  får jeg hende på toilet. Hun sover stadig når hun bliver sat på toilettet. Synes det er så svært at skylle bære  hende. /følge hende på toilet når hun sover. Og alligevel tisser hun på toilettet når jeg får hende der ud. 

Men hun tisser. Stadig i sengen om natten. 

Hvad havde i gjort.  Skal jeg købe natbleer til hende så hun kan få sådan en på om natten. Jeg orker ikke at skal endnu engang midt om natten få hende på toilet.  Synes det er hårdt nok i forvejen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Hun mærker ikke rigtig til at hun skal tisse om natten. Så det er forholdsvis tit der skal nyt sengetøj på.og nyt lag på. Sengen. Hun går på toilet inden hun skal sove. Og når jeg går i seng et par timer efter  får jeg hende på toilet. Hun sover stadig når hun bliver sat på toilettet. Synes det er så svært at skylle bære  hende. /følge hende på toilet når hun sover. Og alligevel tisser hun på toilettet når jeg får hende der ud. 

Hvad havde i gjort.  Skal jeg købe natbleer til hende så hun kan få sådan en på om natten. Jeg orker ikke at skal endnu engang midt om natten få hende på toilet.  Synes det er hårdt nok i forvejen. 

Jeg ville nok tage en tur til lægen, det kan være hun ikke danner det homon der gør at man kan holde sig om natten...

Alternativt kan du måske efter snak med lægen få et vådligger æagen med alarm der går når hun tisser så hun selv bliver opmærksom på det sker.. 

Men ja indtil kunne det måske være en idé med ble, hvis din datter vil acceptere denne...

Anmeld Citér

10. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Først ville jeg nok lige tage hende til lægen, for at finde ud af hvorfor hun ikke kan mærke det, og hvorfor hun tisser så meget. For hun tisser jo to gange før du går i seng og så i hvert en gang til i løbet af natten.

Og så ville jeg nok købe de der huggins natbukser, til børn der tisser i sengen.

Anmeld Citér

10. april 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg er ikke sikker på at der bliver sat det store i værk hos lægen når hun ikke er ældre. Mener det er 7 år de skiller ved.

Det ændrer ikke på at det er et stort problem i jeres familie. Hvis det var mit barn, ville jeg give ble på. Hvorfor tog I bleen af hende? Var hun tør om natten på det tidspunkt?

Anmeld Citér

10. april 2015

SP10

Profilbillede for SP10
Anonym skriver:

Min søn er lige blevet 5, og han bruger stadig ble om natten.. Han  smed bleen om dagen da han var 3 år.. Men han tisser stadig enormt meget om natten.. Han var til 5 års undersøgelse igår, og der spurgte jeg ind til om man kunne gøre noget ved det.. Men han sagde at det er ikke unormalt at nogle stadig bruger natble i den alder.. så jeg ville nok give hende en ble på til natten også stadig tisse hende af inden sengetid, men ikke hive hende op om natten..

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Jeg ville nok tage en tur til lægen, det kan være hun ikke danner det homon der gør at man kan holde sig om natten...

Alternativt kan du måske efter snak med lægen få et vådligger æagen med alarm der går når hun tisser så hun selv bliver opmærksom på det sker.. 

Men ja indtil kunne det måske være en idé med ble, hvis din datter vil acceptere denne...

Den der alarm våd ligger er det ikke en man kan købe??

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Jeg er ikke sikker på at der bliver sat det store i værk hos lægen når hun ikke er ældre. Mener det er 7 år de skiller ved.

Det ændrer ikke på at det er et stort problem i jeres familie. Hvis det var mit barn, ville jeg give ble på. Hvorfor tog I bleen af hende? Var hun tør om natten på det tidspunkt?

Ja hun havde en overgang hun ikke tossede om natten . Men stadig få uheld. Synes det er mere tit hun har uheld 

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

SP10 skriver:

Min søn er lige blevet 5, og han bruger stadig ble om natten.. Han  smed bleen om dagen da han var 3 år.. Men han tisser stadig enormt meget om natten.. Han var til 5 års undersøgelse igår, og der spurgte jeg ind til om man kunne gøre noget ved det.. Men han sagde at det er ikke unormalt at nogle stadig bruger natble i den alder.. så jeg ville nok give hende en ble på til natten også stadig tisse hende af inden sengetid, men ikke hive hende op om natten..

Ja der skal nok en natblee til om natten 

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Kan man ikke bare købe de billige i rema??? 

Anmeld Citér

10. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg var selv vådligger til jeg var meget gammel. - Det ligger til familien. Jeg ved at jeg endte med at få nogle piller der gjorde at jeg ikke tissede om natten. Min onkel der havde samme problem som dreng blev hypnotiseret og det hjalp ham.

Men det kan godt være at en natble er en god ide nu hun ikke er ældre. - Jeg fik også en natble på på et tidspunkt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.