så spørg dog pænt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Kan hellere ikke se hvad der er at blive sur over ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har lige sagt godnat til min mand og endnu engang fået kommentaren "du sover nøgen i nat, ikke?" med på vejen.

Er det bare mig der er sart når jeg bliver sur over det? Jeg mener, det kan da ikke være svært at sige "sover du nøgen? i stedet for. 

En anden ting, så synes jeg måden "Du sover nøgen i nat, ik?" Faktisk er pænere end den anden.

Du har været meget tavs, siden du startede. Tænker om du ikke kan komme med dine tanker.

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

En anden ting, så synes jeg måden "Du sover nøgen i nat, ik?" Faktisk er pænere end den anden.

Du har været meget tavs, siden du startede. Tænker om du ikke kan komme med dine tanker.

Jeg har ikke svaret før nu fordi jeg har været på arbejde...

Han kom ind kort efter for også at gå i seng og der fik vi en snak om at jeg havde følt det som en ordre, og så undskyldte han... endte alligevel med at sove topløs... :-)

Anmeld Citér

10. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kan desværre ikke lige se at ser er noget galt med sætningen, men ved ikke om det bare er mig.

sætningen lyder for mig til at være ret stille, rolig og almindelig.

Det ville vel nok være noget andet hvis han havde sagt: "husk at smide tøjet inden du hopper i seng".

Men sig det til ham hvis det er et irritationsmoment. Det kan ødelægge meget hvis man går og er småirriteret på hinanden over egentlig ubetydelige ting

Anmeld Citér

10. april 2015

Sprit25

SDD skriver:

Jeg kan desværre ikke lige se at ser er noget galt med sætningen, men ved ikke om det bare er mig.

sætningen lyder for mig til at være ret stille, rolig og almindelig.

Det ville vel nok være noget andet hvis han havde sagt: "husk at smide tøjet inden du hopper i seng".

Men sig det til ham hvis det er et irritationsmoment. Det kan ødelægge meget hvis man går og er småirriteret på hinanden over egentlig ubetydelige ting

Den sætning ville jeg heller ike blive sur over

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym

Hvad jeg dog ikke ville give for at min mand ville spørge mig om det!

Hilsen en seksuelt frustreret gravid kvinde ;-)

Anmeld Citér

10. april 2015

CharlotteogMaria

Sikke et problem

Hilsen én der sover nøgen hver nat

Anmeld Citér

10. april 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har ikke svaret før nu fordi jeg har været på arbejde...

Han kom ind kort efter for også at gå i seng og der fik vi en snak om at jeg havde følt det som en ordre, og så undskyldte han... endte alligevel med at sove topløs... :-)

Er det nogen han gør tit eller er det et enkelt stående tilfælde? Synes bare at det i min optik er en lidt "voldsom" reaktion

Anmeld Citér

10. april 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Er det nogen han gør tit eller er det et enkelt stående tilfælde? Synes bare at det i min optik er en lidt "voldsom" reaktion

Han har ofte gjort det...

Anmeld Citér

10. april 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Han har ofte gjort det...

Det er ikke for at lege lommepsykolog, men kan du måske sætte lidt flere ord på hvorfor du føler sådan?

Fordi den gang min mand sagde sådan blev jeg bare glad eller sagde nej hvis jeg ikke gjorde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.