så spørg dog pænt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
19 svar
44 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige sagt godnat til min mand og endnu engang fået kommentaren "du sover nøgen i nat, ikke?" med på vejen.

Er det bare mig der er sart når jeg bliver sur over det? Jeg mener, det kan da ikke være svært at sige "sover du nøgen? i stedet for. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Spirrevip

Tror desværre ikke at mænd tænker på samme måde som os kvinder... De tænker mindre, og snakker mere  tror ikke at du skal ligge så meget i det...

Anmeld Citér

9. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har lige sagt godnat til min mand og endnu engang fået kommentaren "du sover nøgen i nat, ikke?" med på vejen.

Er det bare mig der er sart når jeg bliver sur over det? Jeg mener, det kan da ikke være svært at sige "sover du nøgen? i stedet for. 

Det er jo det samme, han har bare sat i nat, ik? på... Tror sku ikke han tænker over hvilke ord der bliver sat sammen.

Hvorfor bliver du sur over at han siger "i nat, ik??"

Anmeld Citér

9. april 2015

Beem82

Mon ikke det bare er hans måde at give udtryk for hvad han godt kunne tænke sig du gjorde? Jeg kunne da godt blive lidt opstemt af sådan en slet skjult kommando som viser at min mand ønsker lidt nøgenhed

Og så elsker jeg bare klar tale, ingen fikumdik der. Selvfølgelig har tonefaldet meget at sige, men her kan jeg ikke se det på nogen måde kan komme ud negativt.

Anmeld Citér

9. april 2015

April-baby

Her spørg vi slet ik, hvis vi føler vi har brug for at sove nøgne så gør vi det bare, at det ender med vi begge gør det, er noget andet . Men ja, han kunne godt spørge pænt istedet for, tror faktisk jeg vil være flappet og sove med en trøje på hvis det var min kæreste der spurgte sådan .

Anmeld Citér

9. april 2015

EnGodMor

Syntes måske du bliver sur over for lidt

For det ville jo også være galt, hvis han ikke spurgte, og han spørger jo netop fordi han elsker dig

Syntes hans talemåde "du sover nøgen i  nat, ikke?" Lyder kærligt. 

Din talemåde "sover du nøgen?"  der vil jeg sige at det lyder mere som sådan kold tale. 

Vær glad for det han har spurgt om, mænd tænker ikke på samme måde som os kvinder.

Og læser da ofte, at andre har problemer med at manden ikke gider se eller røre dem

Anmeld Citér

10. april 2015

Sprit25

Jeg synes du er lidt sart 

nu sover vi alt for sjældent nøgen da vi har en pige der vågner om natten så gider ikke stå op og tage en helt masse tøj på men da gjorde kunne min kæreste da finde på at putte sig ind til mig og sige: skal du ikke have det nattøj af? Og jeg nød den skjulte ordre! Hvis jo bare han vil. Plus det er da så skønt og sundt at sove helt nøgen

Anmeld Citér

10. april 2015

PernilleogLouis

Jeg er slet ik med på hvad det er du bliver sur over???

Anmeld Citér

10. april 2015

Missy_B

Tag det som et kompliment i stedet!!

Din mand tænder på dig nøgen, whats not to Like??

Anmeld Citér

10. april 2015

ErDetSnartNU

Jeg kan virkelig heller ikke se problemet, og jeg synes at forskellen på "sover du nøgen i nat?" og "du sover nøgen i nat, ikk?" er forsvindende lille. Hvis det derimod var "Nu sover du kraftedme nøgen i nat!!!" kontra "er du ikke sød at sove nøgen i nat?" så kunne jeg se forskellen. 

Har I generelt problemer og uoverensstemmelser i forholdet siden du reagerer på det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.