Ingen liv 21 uge- er bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2015

JH12

Årgangs Mor skriver:

sidder på sugehuset nu og venter på at komme ind. de vil kigge på mig, bla fordi jeg ikke mærker liv og det udflåd jeg troede jeg havde, kan være sivende fostervand  

Jeg håber på det bedste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Astrid1984

Håber alt er ok!

Anmeld Citér

9. april 2015

Kløver

Opdatering 

alt ok for nu men er ordret i ro, da de mistænkte sivende fostervand. Der kom ikke ved provokation men der lå væske og har også haft den sidste ige, kan ikke udelukkes det har sammenhæng med en ret stille baby men var bevægelse og fin hjerteblink  så var godt jeg reagerede og skulle ringe hvis det blev ved eller værre 

Anmeld Citér

10. april 2015

AlberteSophie

Årgangs Mor skriver:

Opdatering 

alt ok for nu men er ordret i ro, da de mistænkte sivende fostervand. Der kom ikke ved provokation men der lå væske og har også haft den sidste ige, kan ikke udelukkes det har sammenhæng med en ret stille baby men var bevægelse og fin hjerteblink  så var godt jeg reagerede og skulle ringe hvis det blev ved eller værre 

Dejligt at hører alt er ok (:

hvad pokker gør man med sivende fostervand? 

Anmeld Citér

10. april 2015

Kløver

AlberteSophie skriver:

Dejligt at hører alt er ok (:

hvad pokker gør man med sivende fostervand? 

Det kan godt lukke sig igen, men da der var fint vand omkring baby og de ikke kunne provokere en sivning var det ikke alvorligt eller noget. Men er vigtigt det ikke bliver ved eller ender i vandafgang og fødsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.