Så fik jeg lige en sms....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Lusi

Jeg kondolere..

Det hører sig overhoved ikke til at skrive sådanne ting i en sms.
Og hvis det var mig der havde fået sådan én besked, ville jeg ikke have holdt min mund til vedkommende der havde sendt den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Misjelle

Eva skriver:

i går da jeg sad til forældremøde i Bertrams klasse:

"Hej Eva. Morfar er død her kl.19. Hilsne XXX."

Selvom jeg ikke har set min morfar i flere år, så er det godt nok ikke rart at få sådan en besked over sms. Synes måske det havde været rarere at blive ringet op og så måske af min mor.

Hvad mener I...er der overhoved nogen grænser for hvilke meddelser man kan videregive pr. sms og har hvad har I oplevet af groteske beskeder.

Knus Eva.

Puha det er jeg ked af at høre og så at få det at vide over en sms. Uanset hvordan ens forhold er, er der altid noget som skal bearbejdes, så ville selv være rigtig ked af at høre det på den måde. Håber du har nogle omkring dig til at få snakket ud om de tanker man går og gør sig .

Ja jeg synes der burde være grænser for hvad man sender over sms og synes det er rigtig ærgeligt at mange folk i dag ikke har situations fornemmelse for dette.

Det er selvfølgelig i en helt anden boldgade, men ja jeg har prøvet klassikeren havde en kæreste der slog op over en sms, blev så gal at jeg ringede op til ham sagde det jeg havde brug for at få sagt og sluttede så af med at sige hvis han nu havde valgt en mere moden måde at håndtere situationen på, så kunne han have fået lov til at forsvarer sig selv, men nu kunne han få lov til at sidde med en dårlig smag i munden i stedet . Efter jeg lagde på var jeg ikke sikker på hvem der var mest barnlig ham eller mig .

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

Neeej.... Sådan noget, giver man ikke besked om på sms....
Man ringer....

Jeg har ikke oplevet sådan noget... Min mor har været flink til at ringe og sige det, hvis hun ikke kunne, fik hun et andet familie medlem til at ringe og sige det...

Det gør mig ondt Eva - Håber i har okey.. .

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mmmm...

Der må være grænser...

Anmeld

10. september 2009

Nanna1985

Det var dog dybt respekløst af h*n og sende en sms omkring sådan en stor ting..!! Jeg er målløs og rystet.. Det kan man bare ikk.. Det kommer man ud og siger personligt el. ringer.. Dog ville jeg selv have det personligt.

Det gør mig ondt med din morfar Eva

Anmeld

10. september 2009

SaNiNa

Hold da op det gør man da bare ikke... det syntes jeg slet ikke er acceptabelt.

Det gør mig ondt at hører Eva

Anmeld

10. september 2009

Henriette72

Jeg må tilslutte mig flertallet herinde. Jeg synes bestemt heller ikk at det er ok at give sådan en besked over sms. Der er nogle ting man skal fortælle personligt. Det kunne jo være du havde en masse spørgsmål til personen og så sidder man der.....

Jeg kondulerer rigtig mange gange

Anmeld

10. september 2009

MorCamilla

Det gør mig ondt at høre:-(

Jeg synes også at det er li grov nok at skrive det på en sms.. Det ville tage lige så lang tid li at ringe op og fortælle det...

Anmeld

10. september 2009

Mormilla

Sådan noget skriver man bare ikke over en sms!!! Sms er til små snak, sladder og div. Men ikke til sådan noget!!! Synes at det er meget koldt at gøre sådan noget!!!!

Anmeld

10. september 2009

Cris

Jeg synes også, at så en besked er utilpas. Jeg ville have ringet og hvis du ikke kunne tage tlfn. så ville jeg prøve senere om aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.