Eva skriver:
i går da jeg sad til forældremøde i Bertrams klasse:
"Hej Eva. Morfar er død her kl.19. Hilsne XXX."
Selvom jeg ikke har set min morfar i flere år, så er det godt nok ikke rart at få sådan en besked over sms. Synes måske det havde været rarere at blive ringet op og så måske af min mor.
Hvad mener I...er der overhoved nogen grænser for hvilke meddelser man kan videregive pr. sms og har hvad har I oplevet af groteske beskeder.
Knus Eva.
Puha det er jeg ked af at høre og så at få det at vide over en sms. Uanset hvordan ens forhold er, er der altid noget som skal bearbejdes, så ville selv være rigtig ked af at høre det på den måde. Håber du har nogle omkring dig til at få snakket ud om de tanker man går og gør sig

.
Ja jeg synes der burde være grænser for hvad man sender over sms og synes det er rigtig ærgeligt at mange folk i dag ikke har situations fornemmelse for dette.
Det er selvfølgelig i en helt anden boldgade, men ja jeg har prøvet klassikeren havde en kæreste der slog op over en sms, blev så gal at jeg ringede op til ham sagde det jeg havde brug for at få sagt og sluttede så af med at sige hvis han nu havde valgt en mere moden måde at håndtere situationen på, så kunne han have fået lov til at forsvarer sig selv, men nu kunne han få lov til at sidde med en dårlig smag i munden i stedet

. Efter jeg lagde på var jeg ikke sikker på hvem der var mest barnlig ham eller mig

.
Anmeld