Så fik jeg lige en sms....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. september 2009

Honningblomst

i går da jeg sad til forældremøde i Bertrams klasse:

"Hej Eva. Morfar er død her kl.19. Hilsne XXX."

Selvom jeg ikke har set min morfar i flere år, så er det godt nok ikke rart at få sådan en besked over sms. Synes måske det havde været rarere at blive ringet op og så måske af min mor.

Hvad mener I...er der overhoved nogen grænser for hvilke meddelser man kan videregive pr. sms og har hvad har I oplevet af groteske beskeder.

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Selvom jeg ikke har set min morfar i flere år, så er det godt nok ikke rart at få sådan en besked over sms. Synes måske det havde været rarere at blive ringet op og så måske af min mor.

Hvad mener I...er der overhoved nogen grænser for hvilke meddelser man kan videregive pr. sms og har hvad har I oplevet af groteske beskeder.

Knus Eva.

Det synes jeg er vildt upassende - sådan en melding hører bare ikke hjemme på en sms!

Kondolerer, Eva, jeg håber du er OK.

Anmeld

10. september 2009

sarahb

ej en mere personlig overrækkelse af den meddelse havde været mere passende..

Kondolerer og håber i alle er ok trods omstændighederne

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hold da op
jeg kondolerer!
kram

Anmeld

10. september 2009

Mca<3

Det er bare ikke i orden ...

Hørte du om den kvinde der havde modtaget en sms fra kommunen om at de ville tvangsfjerne hendes barn ved fødslen ???

Anmeld

10. september 2009

Mutti2

Eva skriver:

Knus Eva.

Ej det var da godt nok meget upassende. Der er bare visse ting man ikke siger over sms.

Jeg håber du er okay søde Eva. Jeg kondulerer.

Stort knus til dig.

Anmeld

10. september 2009

christina2412

jeg kondolere.

sådan noget modtager man altså bare ikke over sms

christina 31+0

Anmeld

10. september 2009

Honningblomst

Tusind tak allesammen..
ved ikke lige hvordan jeg har det...det værste er at min mor hun bliver så hård når hun er ked og bare lukker af...så jeg kan ikke rigtig komme ind til hende og går bare med alel mine tanker. Men vi er jo alle forskellige..

Knus..og tak igen..

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Knus Eva.

jeg har ikke fået nogen groteske beskeder på sms, af den bekymrende art, hvis det er det du mener.... jeg fik en gang en sms om at jeg skulle ringe til erson, fordi der var noget han skulle fortælle mig om kenneth. da jeg ringed eop viste det sig at han havde brækket benet, og der ik mage dødsrygter, fordi det var sket i vandet, så de ville være sikker på jeg hørte den rigtige historie, inden alle de dumme rugter nåede mig....

Jeg synes det er lidt noget gris at sende sådan en sms, man kunne skrive at du skulle ringe ASAP i stedet for..... Men jeg må indrømme at hvis jeg fik den samme sms om min egen morfar, så havde jeg ikke brokket ig, men jeg har så heller ikke noget forhold til ham, han er syg, og ønsker at dø. Og det forhold jeg havde til ham inden han blev syg, var rent negativt, og kun dårlige minder... Såååå, jeg personligt ville ikke blive ked af sådan en sms, når det omhandler lige nøjagtig min morfar....

Anmeld

10. september 2009

Sweet1978

Har ikke selv oplevet noget upassende pr. sms, men den var over grænsen - HELT KLART.
Men når nu jeg kan se i dit senere índlæg hvordan din mor tackler sort har hun nok ikke haft overskud. Men så kunne et andet familiemedlem have taget opgaven. En sms er ikke ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.