Eva skriver:
i går da jeg sad til forældremøde i Bertrams klasse:
"Hej Eva. Morfar er død her kl.19. Hilsne XXX."
Selvom jeg ikke har set min morfar i flere år, så er det godt nok ikke rart at få sådan en besked over sms. Synes måske det havde været rarere at blive ringet op og så måske af min mor.
Hvad mener I...er der overhoved nogen grænser for hvilke meddelser man kan videregive pr. sms og har hvad har I oplevet af groteske beskeder.
Knus Eva.
jeg har ikke fået nogen groteske beskeder på sms, af den bekymrende art, hvis det er det du mener.... jeg fik en gang en sms om at jeg skulle ringe til erson, fordi der var noget han skulle fortælle mig om kenneth. da jeg ringed eop viste det sig at han havde brækket benet, og der ik mage dødsrygter, fordi det var sket i vandet, så de ville være sikker på jeg hørte den rigtige historie, inden alle de dumme rugter nåede mig....
Jeg synes det er lidt noget gris at sende sådan en sms, man kunne skrive at du skulle ringe ASAP i stedet for..... Men jeg må indrømme at hvis jeg fik den samme sms om min egen morfar, så havde jeg ikke brokket ig, men jeg har så heller ikke noget forhold til ham, han er syg, og ønsker at dø. Og det forhold jeg havde til ham inden han blev syg, var rent negativt, og kun dårlige minder... Såååå, jeg personligt ville ikke blive ked af sådan en sms, når det omhandler lige nøjagtig min morfar....
Anmeld