Fjerne en æggeleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

modesty

Anonym skriver:

jo den fik jeg i dec, og det overså de

Åh, der er bare ikke noget mere nedtur end fejl i sundhedsvæsenet. Altså, de er jo bare mennesker, og mennesker begår jo fejl ind imellem. Men når man er den det går ud over, så er det svært ikke at blive vred. Har selv været der et par gange.

Pøj pøj med det hele - jeg håber at det lykkes nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Hike

Jeg fik fjernet min ene æggeleder pga. en GUL, jeg nåede ikke at få menstruation, før jeg var gravid igen. Ifølge min scanningsbaseret termin, skulle jeg være blevet gravid omkring 14 dage efter operationen. Dette var med mit andet barn. 

Jeg er nu gravid med nr. 3, og det var også i første forsøg, så for mig har det ikke gjort nogen forskel. 

Jeg fik dog også at vide på sygehuset, at den ene æggeleder der er tilbage, overtager den manglende æggeleders funktion, således at den kan opfange æg fra begge æggestokke 

Anmeld Citér

22. april 2015

Åse

modesty skriver:

Har du fået at vide at de ville have kunnet fjerne cysterne?

Det er meget kompliceret at undersøge en æggeleder indvendigt, det er ikke noget de gør i det offentlige fordi det er så dyrt. Og man kan ikke gå ind og operere i æggelederen uden at ødelægge fimrehårene.

Jeg har én æggeleder tilbage, men aner ikke om den er uskadt eller ej, fordi det er så svært at undersøge. 

Jeg fik at vide at den sandsynligvis også var beskadiget, da det er sjældent at den ene er helt uskadt når den anden er beskadiget. Så her gik vi direkte til IVF. 

Jeps de kunne godt fjerne dem ved at punkterer dem, men de kunne selvfølge komme igen. Det var det jeg fik at vide... 

Anmeld Citér

22. april 2015

Fine_007

Jeg kender, der fik fjernet den ene æggeleder og som efterfølgende har fået hele 4 børn 

Held og lykke! 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Åh, der er bare ikke noget mere nedtur end fejl i sundhedsvæsenet. Altså, de er jo bare mennesker, og mennesker begår jo fejl ind imellem. Men når man er den det går ud over, så er det svært ikke at blive vred. Har selv været der et par gange.

Ja det er simpelthen frustrerende... Føler ikke jeg laver andet end at blive sat på pause. Hvis ikke det er pga. mistede graviditeter, så er det sommerferielukning, operation, eller afvisninger. 

Og hvis DET HER er skyld i det helvede jeg har gennemgået de sidste mange år, så føler jeg mig godt nok fejlbehandlet  

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja det er simpelthen frustrerende... Føler ikke jeg laver andet end at blive sat på pause. Hvis ikke det er pga. mistede graviditeter, så er det sommerferielukning, operation, eller afvisninger. 

Og hvis DET HER er skyld i det helvede jeg har gennemgået de sidste mange år, så føler jeg mig godt nok fejlbehandlet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.