Åse skriver:
Jeg fik fjerne den første pga GUL så blev jeg gravid igen, alt var godt indtil jeg fandt ud af, at det også var enGUL... Jeg havde været mange gange til læge før jeg blev gravid 2. Gang. Fordi jeg kunne mærke der var noget galt, men de sagde jeg bare skulle slappe af. Men der var noget galt, da de fjernet den sidste fandt de ud af at der var små vandcyster i lederen og det var derfor at ægget satte sig fast, hvis nu havde undersøgt mig først så kunne de havde fjernet de dumme cyster og så ville jeg muligvis ikke være i den her gruppe...
Har du fået at vide at de ville have kunnet fjerne cysterne?
Det er meget kompliceret at undersøge en æggeleder indvendigt, det er ikke noget de gør i det offentlige fordi det er så dyrt. Og man kan ikke gå ind og operere i æggelederen uden at ødelægge fimrehårene.
Jeg har én æggeleder tilbage, men aner ikke om den er uskadt eller ej, fordi det er så svært at undersøge.
Jeg fik at vide at den sandsynligvis også var beskadiget, da det er sjældent at den ene er helt uskadt når den anden er beskadiget. Så her gik vi direkte til IVF.
Anmeld
Citér