Er den negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Kender det alt for godt! Vi er selv igang med nummer 3  og ønsker det så inderligt 

Og vi er bare kun lige gået i gang med nummer tre, så det er kun andet forsøg.. Den første tog 4 måneder, og nummer to tog 3 måneder, så man er jo bare spændt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Og vi er bare kun lige gået i gang med nummer tre, så det er kun andet forsøg.. Den første tog 4 måneder, og nummer to tog 3 måneder, så man er jo bare spændt 

Ih hvor spændende!  Vi skulle have været igang i denne cyklus. Men min kæreste vil ikke have et december barn, så det bliver næste  men vi nåede dog at have sex 3 gange denne cyklus og vi havde sex 4 dage inden æl, så håber da alligevel lidt jeg we gravid alligevel  skal teste mellem D 14-16

håber det lykkedes hurtigt for jer 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Ih hvor spændende!  Vi skulle have været igang i denne cyklus. Men min kæreste vil ikke have et december barn, så det bliver næste  men vi nåede dog at have sex 3 gange denne cyklus og vi havde sex 4 dage inden æl, så håber da alligevel lidt jeg we gravid alligevel  skal teste mellem D 14-16

håber det lykkedes hurtigt for jer 

Vi har bare også en fra december 14 allerede, så det ville blive termin lige omkring lillepigens fødselsdag.. 

Og ammer stadig, så det er slet ikke sikkert kroppen vil være gravid endnu, men ved dog jeg havde ÆL søndag den 29 både med positiv æl test og massive smerter.. 

Og med min pige så min positive test sådan her ud 3+5, så der er masser af tid endnu.. Der kan ske meget fra den ene dag til den anden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Hvis du vil, er du velkommen til at skrive privat  kunne være sjovt at følges med en der også prøver at blive gravid med sit 3. Barn 

Anmeld Citér

8. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Vi har bare også en fra december 14 allerede, så det ville blive termin lige omkring lillepigens fødselsdag.. 

Og ammer stadig, så det er slet ikke sikkert kroppen vil være gravid endnu, men ved dog jeg havde ÆL søndag den 29 både med positiv æl test og massive smerter.. 

Og med min pige så min positive test sådan her ud 3+5, så der er masser af tid endnu.. Der kan ske meget fra den ene dag til den anden 

Kan i hvert fald godt se stregen der  og ja det er tæt, men tror bestemt kun det er skønt med tætte børn 

ja med min datter kunne jeg først teste positiv 4+0, prøvede 3+6 men den var negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.