Er den negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
14 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2015

Anonym trådstarter

Er måske nok dum at teste så tidlig, men er 3+3 hvis det er og har bare alt for mange symptomer på graviditet. Tog så en test og tog er billede af den efter 5 minutter. Kan måske ane et eller andet, men hvad siger i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2015

April-baby

Læg et billede ind med farve. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

Med farve 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. april 2015

Stimap

Anonym skriver:

Er måske nok dum at teste så tidlig, men er 3+3 hvis det er og har bare alt for mange symptomer på graviditet. Tog så en test og tog er billede af den efter 5 minutter. Kan måske ane et eller andet, men hvad siger i?

Jeg kan ikke se noget... Du må prøve igen om et par dage, eller vente til din menstruation burde have været der... 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg kan ikke se noget... Du må prøve igen om et par dage, eller vente til din menstruation burde have været der... 

Plejer heller ikke at teste tidligt.. Det var kun på grund af symptomerne jeg ikke kunne lade være 

Anmeld Citér

8. april 2015

MMOGM

Kan godt ane noget meget svagt. Men tror desværre det er en skyggestreg 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Kan godt ane noget meget svagt. Men tror desværre det er en skyggestreg 

Når jeg sidder med den i hånden er der en lille smule farve i, men tror bare jeg smider den ud og afventer mens 

Anmeld Citér

8. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Når jeg sidder med den i hånden er der en lille smule farve i, men tror bare jeg smider den ud og afventer mens 

Tog selv en test i sidste mdr. Der lignede din. Med meget lidt farve i, jeg fik desværre mens lidt efter 

men krydser for at den bliver positiv 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Tog selv en test i sidste mdr. Der lignede din. Med meget lidt farve i, jeg fik desværre mens lidt efter 

men krydser for at den bliver positiv 

Selvom det er mit tredje barn ønsker jeg det bare mindst ligeså meget, så det er nok ønsket om et barn som snyder en lidt når man kigger på testen 

Anmeld Citér

8. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Selvom det er mit tredje barn ønsker jeg det bare mindst ligeså meget, så det er nok ønsket om et barn som snyder en lidt når man kigger på testen 

Kender det alt for godt! Vi er selv igang med nummer 3  og ønsker det så inderligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.