Hus, Normal lønnet eller under

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
19 svar
11 synes godt om
7. april 2015

B&J

Mig og min kæreste Ønsker os VIRKELIGT et hus der er vores stedet for lejligheden en der holder fest osv. PT Skal det siges vi har ca 20.000kr sammen fordi jeg er i lære og kæresten på dagpenge i håb om job eller skole hvor de snart får besked...

Hvad har i ca. af lån om måneden? i behøver ikke skrive det helt rigtige bare sådan ca. eller i en PB:

hvad købte i Huset for?

og havde i et starts kapital til huset og hvor meget lå det på?

hvad skulle i have om måneden til jer selv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

FruStolpe

Vi har realkreditlån for ca 700.000 og et banklån på ca. 120.000.

Vi betaler 3000/mdr på banklån og 8500/3.mdr til realkredit. 

Vi er normalt lønnet med ca. 600.000 om året. 

Det er ca tal, da jeg ellers skal ha fat i budgettet... 

Anmeld Citér

7. april 2015

B&J

FruStolpe skriver:

Vi har realkreditlån for ca 700.000 og et banklån på ca. 120.000.

Vi betaler 3000/mdr på banklån og 8500/3.mdr til realkredit. 

Vi er normalt lønnet med ca. 600.000 om året. 

Det er ca tal, da jeg ellers skal ha fat i budgettet... 

Hvor er du sød du vil dele dine oplysninger med mig

Anmeld Citér

7. april 2015

Mrsopsand

Vi har et hus til 800.000, men vi købte for 6 år siden så vores beregninger kan du nok ikke rigtig bruge, da bankerne har ændret procedure sidenhen. Men betaler omkring 5000 i lån, vand, el og varme er ved siden af. Husk også ejendomsskat og de faste udgifter kommunen skal ha, afgifter og sådan. De opkræves hvert kvartal hos os. Vi har en samlet årsløn på ca 750.000 plus minus.

Anmeld Citér

7. april 2015

B&J

Mrsopsand skriver:

Vi har et hus til 800.000, men vi købte for 6 år siden så vores beregninger kan du nok ikke rigtig bruge, da bankerne har ændret procedure sidenhen. Men betaler omkring 5000 i lån, vand, el og varme er ved siden af. Husk også ejendomsskat og de faste udgifter kommunen skal ha, afgifter og sådan. De opkræves hvert kvartal hos os. Vi har en samlet årsløn på ca 750.000 plus minus.

Mange tak

Anmeld Citér

7. april 2015

Olaf

Vi havde ca det samme ubetalt som jer, vi sidder i et hus der kostede 1.2 for 2 år siden, vi sætter 5100 om måneden af, det dækker alle udgifter til huset, realkredit og det ved skat, vand, varme og el, og alle de ting man skal ved kommunen  

vi har intet banklån da vi havde en opsparing på over 200.000  

Anmeld Citér

7. april 2015

B&J

Olaf skriver:

Vi havde ca det samme ubetalt som jer, vi sidder i et hus der kostede 1.2 for 2 år siden, vi sætter 5100 om måneden af, det dækker alle udgifter til huset, realkredit og det ved skat, vand, varme og el, og alle de ting man skal ved kommunen  

vi har intet banklån da vi havde en opsparing på over 200.000  

Hold da op hvor vildt i har alt det med for kun 5100kr :O det er over 50% billiger ind den lejlighed vi sidder i nu og meget meget billiger ind de huse Her i Hjørring...

Anmeld Citér

7. april 2015

Olaf

B&J skriver:

Hold da op hvor vildt i har alt det med for kun 5100kr :O det er over 50% billiger ind den lejlighed vi sidder i nu og meget meget billiger ind de huse Her i Hjørring...

Ja det var også mindre end vi gav i lejligheden, vi bor i det såkaldte udkantsdanmark ved ikke om det kan være derfor, men ved vi faktisk ingen varme bruger, det er kun når vi bruger varmt vand, så tror det er derfor det er så billigt for os  

Anmeld Citér

7. april 2015

B&J

Olaf skriver:

Ja det var også mindre end vi gav i lejligheden, vi bor i det såkaldte udkantsdanmark ved ikke om det kan være derfor, men ved vi faktisk ingen varme bruger, det er kun når vi bruger varmt vand, så tror det er derfor det er så billigt for os  

ja jeg tror det er der for vi kommer til at bo tæt på byen og der for dyre....

Anmeld Citér

7. april 2015

Cirkus1900

Vi lægger hver 11.000 om mdr til alt og købt i 06 hus til 2,2 mio. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.