En meget ond joke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2015

lineog4

Ville gå meget lang tid før jeg kunne grine af joken. Og så ville min kære datter forresten få ikke en skideballe, men en forklaring hvor bange jeg havde været og hvordan jeg havde følt det - ikke så hun blev bange som med en skideballe, men så skamfuld så hun plukkede blomster til mig hver dag i et år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror jeg var blevet rasende. Det ideelle ville nok være at reagere som line4 skriver - men tror jeg ikke jeg ville kunne. 

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

mor:) skriver:

Jeg tror jeg var blevet rasende. Det ideelle ville nok være at reagere som line4 skriver - men tror jeg ikke jeg ville kunne. 

Jeg ville også gerne reagere og gør det sådan, men jeg tror bare jeg vil være meget gal, for det er bare ikke noget man joker med. Det er en hver forældres mareridt at ens barn bliver taget, og så vælger en teenager(Set billed af hende, jeg gætter på hun er mellem 16 og 19) at lave sjov med det. Det er bare ikke sjovt.

Moren blev gal, meget gal.

Men at hun så få 25.000 favorites, and 18.000 retweets.. Folk synes det er en god joke? De ville sku nok ikke synes det, hvis de var offeret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.