En meget ond joke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
12 svar
7 synes godt om
7. april 2015

TNBC

Hvordan ville I reagere overfor den her joke?

http://www.mummypages.ie/teen-pulls-the-cruellest-prank-ever-on-her-poor-mum

som forælder selvfølgelig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Mettefpigen

Yurie skriver:

Jeg var blevet sindssyg gal!!! Jeg har så meget angst på de punkter at der er nogen der gør min familie noget....

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

Jeg var blevet sindssyg gal!!! Jeg har så meget angst på de punkter at der er nogen der gør min familie noget....

Det ville jeg fandeme også. Det er bare IKKE noget man spøger med.. Tænk på alle de familier, der går og har gået igennem det.. Og så er de en pige, der udsætter sin mor for det, for sjov. Det er bare ikke ok.

Det ville blive talt med store bogstaver fra mig..

Anmeld Citér

7. april 2015

Mettefpigen

Yurie skriver:

Det ville jeg fandeme også. Det er bare IKKE noget man spøger med.. Tænk på alle de familier, der går og har gået igennem det.. Og så er de en pige, der udsætter sin mor for det, for sjov. Det er bare ikke ok.

Det ville blive talt med store bogstaver fra mig..

Nej nej nej, det gør man ikk!!..

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

Mettefpigen skriver:

Nej nej nej, det gør man ikk!!..

Nej, det gør man bare ikke.. Kan slet ikke forstå at hun kan få sig selv til det. Der er så mange børn der er forsvundet og at man så sætter sin egen mor igennem det uden nogen grund.

Anmeld Citér

7. april 2015

M &.I

Yurie skriver:

Ts kan du forklar det, jeg har lige ser det men forstår desværre ikke engelsk  

sms ser interessant ud. Jeg forstod kun der hvor der står jeg har din pige og vil have penge og datter siger ikke ring til politiet resten ved jeg ikke men jeg er fandme nysgerrig . 

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

A&M skriver:

Ts kan du forklar det, jeg har lige ser det men forstår desværre ikke engelsk  

sms ser interessant ud. Jeg forstod kun der hvor der står jeg har din pige og vil have penge og datter siger ikke ring til politiet resten ved jeg ikke men jeg er fandme nysgerrig . 

Det er en teenagepige der sender beskeder til sin mor, om at en mand, der kidnapper hende(Det er hende selv der skriver som Victor, kidnapperen), og at han vil have penge, for at give hende tilbage. Og hun skriver så som om at hun har fået mobilen tilbage, og siger at moren ikke skal ringe til politiet. Og så at det er en joke.

Anmeld Citér

7. april 2015

M &.I

Yurie skriver:

Det er en teenagepige der sender beskeder til sin mor, om at en mand, der kidnapper hende(Det er hende selv der skriver som Victor, kidnapperen), og at han vil have penge, for at give hende tilbage. Og hun skriver så som om at hun har fået mobilen tilbage, og siger at moren ikke skal ringe til politiet. Og så at det er en joke.

Ej stakkels mor! 

Hvor hun led mod hendes mor. 

Jeg vil også være bekymre jeg vil være sindsyg gal. 

Er der blivet løst problemer ?? 

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

A&M skriver:

Ej stakkels mor! 

Hvor hun led mod hendes mor. 

Jeg vil også være bekymre jeg vil være sindsyg gal. 

Er der blivet løst problemer ?? 

I artiklen står der bare at hun har fået en telling-off, som nok er det samme som en kæmpe skideballe...

Anmeld Citér

7. april 2015

TNBC

Hun postede det på nettet, fik 18.000retweets og 25.000 FAVORITES!! Folk synes det er sjovt? Ville de sku ikke gøre, hvis de var offeret, som virkelig blev gal på sin datter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.